Capitolul 11 .

7.1K 346 11
                                    



    -La dracu' , oamenii lui Bieber ! , il aud pe Zayn injurand si apoi da cu pumnul in bord facandu-ma sa tresear dupa care mareste viteza si mai mult .

Zayn se uita nervos in oglinda retrovizorie in timp ce conducea cu o viteza de peste 220 km/h si i-as fi zis sa mai incetineasca sau sa imi zica ce se intampla daca nu era asa de nervos . Imi este extrem de frica si nici nu stiu motivul concret . Poate este din cauza vitezei sau din cauza lui Zayn sau a oamenilor ce ne urmaresc , dar cel mai probabil , toate .

-Z-zayn ce se intampla ? , imi fac curaj sa intreb in timp ce ma apuc cu mana de manerul usii cand acesta mareste viteza si mai mult .

Zayn imi arunca o privire dura si dupa intra pe o straduta sau alee ce pare a duce spre un camp care are atasat de el o padurice . Ma sperii si mai malt asa ca incep sa tremur , iar Zayn observa asta .

-Cecilia , stai calma . Nu se va intampla nimic , imi zice Zayn cu o voce destul de calma , dar imediat dupa se aude un zgomot produs de un foc de arma .

Acel glont ne-a nimerit masina , iar eu am inceput sa plang de spaima si Zayn trage tare de volan in alta parte ca sa se poata indeparta de masina cealalta . Zayn se uita si in oglinzi si la mine si in fata si cred ca il incurcam si mai tare cu smiorcaielile mele , dar nu ma pot opri din plans ... imi e prea frica . Desi am spus de zeci de ori ca vreau sa mor si am vrut de nenumarate ori sa imi pun capat zilelor niciodata nu am fost indeajuns de curajoasa ca sa ma omor asa ca nu cred ca vreau nici acum sa mor . Nu sunt pregatita sa infrunt moartea , nu inca , mai am niste lucruri de facut , aici , pe Pamant si nu vreau sa renunt la ele .

-Cici , calmeaza-te , te rog , imi zice Zayn in timp ce isi strange mainile pe volan si mai mult dupa care alte doua lonte sunt "aruncate" spre masina noastra si eu tip din cauza sperieturii . Zayn ijura in barba si dupa se uita la mine .

-Cecilia , deschide torpedoul si cauta acolo ... , zice lasand fraza neterminata .

-Ce sa c-caut ? , intreb cu vocea tremuranda .

-Trebuie sa gasesti un pistol , zice sec si dupa isi intoarce privirea la drum ca sa poata face fata masinii negre .

Nu imi vine sa cred asa ceva . Zayn are un pistol cu el in masina . Oh , Doamne daca Zayn a zis ca eu sa il caut asta inseamna ca trebuie sa il ating , nu pot sa cred . In timp ce eram pierduta in gandurile mele un glot sparge geamul din spate al masini si cateva cioburi sar pe mine si imi patrund in piele apoi imi cauzeaza o durere de nedescris facandu-ma sa tip .

-Cici , Zayn tipa apoi cu o mana tine volanul si cu cealalta deschide torpedoul si cauta cu mana ceva . Il vad cum se chinuie sa fie atent la drum in timp ce cauta asa ca imi misc corpul aflat acum in durere si il dau la o parte ca sa pot cauta eu . Mi-am dus mana dreapta adanc in torpedou pana aceasta a atins ceva rece si dur apoi am scos obiectul la iveala observand ca este exact ceea ce cautam .

Zayn imi ia pistolul din mana repede apoi isi coboara geamul si incepe sa traga . De fiecare data cand Zayn apasa pe tragaci eu ma cutremuram si in acelasi timp gemeam de durere . Tot corpul meu era in durere inclus capul . Aveam cioburi pe tot corpul si nu stiu cum au ajuns numai pe mine . Adica , l-am privit pe Zayn atent si el nu are decat unul singur in mana dereapta pe cand eu am si in picioare si cred ca am vreo doua si prin cap . Vedeam sangele cum se scurge din mine si trebuie sa recunosc ca n am mai pierdut atat de mult niciodata . Lichidul rosu si cald se prelingea incet pe pielea mea deja palida care acum devenea alba . Ameteala deja punea stapanire pe mine si Zayn , se pare , ca observase asta .

-Cici , te rog , rezista ! , zice pe un ton grav .

Deveneam ametita , dar parca aveam ceva in mine care nu ma lasa sa dorm . Nu ma lasa sa inchid ochii . Zayn continua sa conduca si sa traga in acei oamenii pana cand am auzit o bubuitura mare care m-a facut sa tresar , lucrul acesta facandu-ma sa gem de durere in timp ce lacrimii au inceput sa pice din ochii mei .

Mi-am miscat capul usor ca sa pot vedea de unde s-a auzit bubuitura si apoi am observat undeva in spatele nostru masina aceea in flacari . Explodase ... cred ca Zayn cauzase explozia si asta inseamna ca acei oamenii au murit din cauza lui . L-am privit pe Zayn si nu avea nici cel mai mic sentiment pe hip . Doar statea si isi dragea sufletul apoi l-am observat intorcandu-se spre mine . S-a incruntat usor vazandu-ma plina de sange , iar apoi mainile lui s-au asezat pe obrajii mei ca sa imi stearga lacrimile , dar degeaba fiindca altele continuau sa curga din ochii mei . Zayn isi lasase mainile mari pe fata mea micuta si am inceput sa tremur la atingerea lui , fiindu-mi frica deoarece ar putea sa ma raneasca .

-Cecilia ... nu am sa iti fac rau , zice cu glasul slab .

-I-ai omorat , am zis privind in gol fara sa clipesc in timp ce lacrimile mele cadeau din ochii mei la fel cum apa curge dintr-o cascada .

-Erau ori ei , ori noi , spune dur continund sa imi stearga lacrimile .

Am inceput sa clipesc realizand acum ca el a facut asta c noi doi sa fim bine si dupa l-am privit in ochii , iar apoi l-am luat in brate . Cand corpurile noastre s-au atins am suspinat din cauza dureri si dupa el s-a desprins repede de mine .

-Esti ranita , o spune ca pe o afirmatie nu ca pe o intrebare si dupa il observ cum ma priveste bland.

Il observ cum se aseaza din nou in scaunul soferului in pozitia adecvata si dupa porneste motorul masinii si conduce usor pana ce intram pe un drum micut in acea padurice . Drumul era plin cu denivelari asa ca masina se misca intr-un mod ciudat care mie imi provoca durere din cauza ca si corpul meu se misca la fel , iar ranile mele inca sangerau .

La un moment dat masina se opreste si in fata noastra observ o mica cabana . Zayn coboara primul din masina apoi vine pe partea mea si imi deschide centurile din forma de "X" si ma ia in bratele lui mari . Inchide portiera masinii cu piciorul si apoi porneste cu mine spre canaba . Intram deoarece era deschis si dupa aceea Zayn ma lasa jos pe ceva moale ca sa se poata duce sa aprinda becul .

Il vad pe Zayn cum pleaca din incaperea in care ne aflam amandoi si dupa cateva minute revine cu o cutie rosie in mana care cred ca este o trusa de prim ajutor . Scoate de acolo bandaje impreuna cu dezinfectant si dupa incepe sa imi curete ranile . Mai scoate si un pachet de servetele umede din cutie ca sa poata sterge sangele de pe langa ranile mele .

Cand se apuca sa imi dezinfecteze ranile fata mea se stranba de durere in timp ce alte cateva lacrimi cad din ochii mei .

-Imi pare rau , Cici , Zayn soptste , iar apoi imi saruta fruntea .

Incerc sa schitez un zambet , dar esuez lamentabil si dupa Zayn continua .

Dupa ce aveam toate ranile curatate si nici un strop de sange nu se mai afla pe mine m-am ridicat in fund cu ajutorul lui Zayn ca sa pot observa mai bine cabana . Era micuta si mai era decat o alta camera mica atasata de aceasta care din spusele lui Zayn e dormitorul , iar cealalta bucataria .

Ma intind la loc pe pat impreuna cu Zayn si apoi el ma trage la pieptul lui . Stateam asa intr-o liniste confortabila , dar eu vroiam sa il intreb pe Zayn atatea . Cine erau oamenii aia ? Cine este Bieber ? Ce vroiau de la noi ? Si cel mai important : De ce vroiau ca noi sa murim ?

-Zayn ? , intreb in soapta .

-Ce este micuto ? , ma intreaba in timp ce ia contact vizual cu mine .

-Cine erau oamenii aia ? , intreb cu vocea stinsa .

Il simt cum se incordeaza langa mine . Nu trebuia sa pun intrebarea asta , dar curiozitatea mea era prea mare .

-Niste oamenii rai , imi raspunde apoi eu schitez un zambet .

-De ce vroiau sa ne raneasca ? , ii pun o alta intrebare care il face rigid langa mine .

-Nu stiu , imi zice , dar stiu ca minte .

Am sa il las in pace momentan . Poate ca intr-o zi imi va spune , probabil acum inca nu are incredere in mine . Nu stiu de ce , dar am o presimtire ca sunt mult mai multe lucruri de care ar trebui sa stiu si cred ca asta ii implica pe toti cei care sunt acum in jurul meu .

Oare tata ce ai face ? Oare mai este cu femeia aceea ? Doamne , nu imi vine sa cred ca m-am gandit la omul care mi-a fost tata si inca mai imi este pe care eu il iubesc enorm si el pe mine ma dat afara din casa din cauza unei tarfe prefacute . M-am strambat la acest gand si apoi Zayn chicoteste dupa care intreaba :

-La ce te gandesti ?

-La tata , zic simplu privirea mea fiind in jos , astfel crestetul meu ii atinge pieptul .

-Cici ... uita-te la mine , zice apoi imi apuca barbia ca sa ma faca sa il privesc . Ofteaza , iar dupa zice :

-Cecilia , lasa-l . Stiu ca poate te doare ceea ce a facut , dar nu merita suferinta ta . Cineva te iubeste . Cineva va avea nevoi de tine ca sa isi completeze viata asa ca nu te da batuta si lupta , pentru acel cineva , zice si eu schitez un mic zambet in timp ce buzele lui se lipesc de fruntea mea .

Sper sa va placa .



Acest capitol este unul dintre preferatele mele asa ca sper sa va placa si voua .



P.S: scuzati greselile gramaticale .

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum