Cand am ajuns acasa toti erau prezenti, dar nimeni nu m-a bagat in seama. Bine asta pana cand am pus piciorul pe prima treapta si Harry practic a sărit de pe canapea.
-Micuța Cici! Nu stai cu noi?, a intrebat într-un țipăt.
-Nu acum, Harry.
-Oh, dar de ce?, a intrebat de data asta pe un ton plângăreț.
A înaintat spre mine și atunci mi-am dat seama că este cam beat. Dar nu beat ci beat-beat. M-a luat de umerii și m-a condus spre canapea. Dar m-am smucit brusc.
-Harry, chiar nu am chef.
Aceasta propoziție fiind spusa am luat-o la fugă pe scări până ce am ajuns in camera mea. Nu am mai ezitat asa ca am intrat direct la baie.
Dupa un dus bine meritat am ieșit din baie doar într-un prosop.
-Oh, baby, vino aici, m-am speriat de vocea turmentată a lui Harry.
-Iesi afară, am țipat apoi am aruncat in el cu un papuc de casa in timp ce tineam prosopul mai strans pe mine.
-Haide Cici, de ce il lasi doar pe Zayn sa se joace cu tine?, Harry a intrebat in timp ce a facut cativa pasi impleticiti spre mine.
-ZAYN!, am tipat cat am putut de tare imediat ce a vrut sa se apropie mai mult de mine.
Zayn a venit destul de repede si cum la vazut pe Harry nu a asteptat nimic altceva ca la dat afara direct. Totusi ma bucur ca nu s-au batut sau ceva de genul asta.
-Ok, Cici, de ce ma chemai ca pe un caine?, Zayn a intrebat nervos când a revenit in camera.
-Dar nu te-am chemat ca pe un caine ci doar voiam sa il scoti pe Harry afara fiindca era beat, am explicat.
-Ei bine ai putea sa inveti sa iti mai pazesti fundul si singura pentru ca eu m-am cam saturat sa o fac, a spus pe un ton nervos.
Chiar nu intelegeam de ce s-a enervat asa dintr-o data. Dar poate chiar are dreptate, ii dau batai de cap si ii complic viata cu toate tampeniile mele.
-Imi p-pare...
-Mereu spui ca iti pare rau, pufneste iar apoi ma priveste si mai nervos.
Chiar nu inteleg ce e cu el, dar ma raneste aceasta atitudine a lui. Am simtit de-o data cum mici lacrimi se scurg din ochii mei asa ca mi-am plecat brusc privirea.
-Oh, nu ma lua cu lacrimi acum, a spus la fel de iritat in timp ce si-a inclestat pumni si maxilarul.
-Lasa-ma in pace, am spus simplu apoi am fugit inapoi in baie si m-am inchis acolo.
-Cici, iesi dracu' de acolo si mai lasa-ma cu toate dramele astea ale tale de copila tampita, a tipat de pe partea cealalta a usi in timp ce a dat cu pumnul in ea.
Insa, am preferat sa nu spun nimic si sa il ignor sper ca pleaca. Tot ce am facut a fost sa ma asez într-un colt sa imi strang genunchii la piept si sa continu sa plang.
Nu il inteleg, de ce e asa rau cu mine acum. Nu am facut nimic in mod special, dar poate totusi l-am enervat prin simplul meu mod de a ma comporta. Nu stiu exact ce am facut, dar am facut ceva de se comporta ca naiba cu mine. Dar totusi cred ca merit acest tratament, eu chiar sunt doar o copila tembela care tot ce stie sa faca este sa streseze oamenii.
Cand m-am mai linistit m-am apropiat de usa si am ascultat cu atentie daca se mai aude ceva din camera. Cum am vazut ca era liniste am iesit din baie si m-am dus direct la usa camerei pentru a o încuia.
Apoi mi-am luat o pereche de pijamale pufoase si m-am bagat sub paturile calduroase continind sa vars lacrimi si sa ma intreb cu ce l-am suparat atat de tare pe Zayn.
Nu inteleg, credeam ca o data ce am facut dragoste lucrurile o sa devina mai bune iar noi o sa fim si mai apropiaţi, dar se pare ca m-am inselat. Din contra, parca lucrurile sunt mai rele.
Invaluita de ganduri si cu lacrimi in ochi am putut într-un final sa cad in lumea viselor si sa ma lasa prada unui nou cosmar care nu era foarte diferit de realitate.
***
Dimineata urmatoare a fost si mai groaznica.
M-am trezit cu Zayn in camera mea. Ma privea cu o privire atat de rece incat nici daca as avea 10 paturi pe mine nu m-as putea opri din tremurat.
-Cecilia, in sfarsit, te-ai trezit, mi-a vorbit pe un ton mult mai rece care a provocat mici lacrimi in ochii mei.
-Nu te fa ca plangi din nou pentru ca nu o sa ma impresionezi, sa stii, a spus pe un ton dispretuitor ceea ce m-a facut sa vars toate lacrimile pe care ma abtineam sa le las sa cada.
-Chiar nu ma impresionezi, dar in fine, eu am venit sa iti spun ca o sa fiu plecat o săptămână, a spus cu un ton neutru de data asta in timp ce si-a mutat privirea spre fereastra.
-U-unde?, mi-am facut curaj sa intreb.
-Cu afaceri. Oricum nu e treaba ta, a spus relunadu-si tonul rece si iesind din camera lasandu-ma doar pe mine si lacrimile mele.
_____________________
Hei dragilor. Vreau sa va spun ca imi pare rau ca nu prea am postat din nou, dar nu mai pot. Chiar simt ca cedez. Nu vreau sa ma plang voua, dar viata mea parca se inrautateste pe zi ce trece si chiar simt ca nu mai pot. Se aduna prea mult si desi nu vreau sa cedez ma simt impinsa sa o fac..
Lasand asta la o parte, sper sa va placa capitolul si sa nu va suparati ca l-am facut trist, dar cand sunt trista chiar nu pot scrie ceva bun. Si oricum asa am planificat povestea. O sa vedeti ca vor venii ai capitole mai grele. Apropo , mai sunt zece capitole si apoi gata. Cartea e gata. Dar daca voi o sa vreti o sa fac si volumul doi pentru ca am idei chiar daca nu prea am timp am zis totusi sa nu irosesc ideile.
Acum gata nu o mai lungesc, ne auzim data viitoare, ly all ❤
CITEȘTI
Dangerous Devil (Z.M F.f)
FanficVolumul unu. ,,-Linisteste-te, nu o sa iti fac nici un rau." Acestea au fost cuvintele pe care mi le-a adresat prima si prima data. Mi-as fi dorit din tot sufletul sa nu imi faca nici un rau niciodata, dar m-a ranit de atat de multe ori si in atat...