Dupa ce am scapat de oamenii lui Bieber am oprit la o ferma parasita ce se afla pe marginea drumului , iar in spatele fermei era o padure asa ca acolo au ascuns baietii masinile apoi am intrat toti in ferma .
Ei au inceput sa vorbeasca despre ceva , iar eu doar am stat si am ascultat , dar nu intelegeam mai nimic asa ca am decis sa ma asez undeva . Cum nu era nici un scaun sau vreo canapea pur si simplu m-am asezat in fund pe podeaua care era destul de veche .
Toti si-au intors brusc atentia spre mine , iar eu doar am ridicat indiferenta din umeri si am continuat sa privesc casa veche .
Apoi brusc gloante au inceput sa strapunga peretii de lemn ai fermei asa ca am tipat in timp ce baietii injurau si isi scoteau pistoalele .
Zayn a venit spre mine si ma ajutat sa ma ridic repede de jos apoi am mers pana intr-o camera ce parea ca a fost bucataria . Camera asta avea un geam mare care dadea in padure chiar la locul unde masinile se aflau .
Baietii au venit si ei dupa care toti am sarit geamul pe rand . Ne-am urcat in masini , iar eu de data asta am mers cu Zayn .
Ma simteam ca o persoana care incurca si asa si cred ca este . Adica de ce nu i-ar incurca o fata care plange non-stop .
Mi-am pus centura pentru ca asa a facut si Zayn si ma mir cum de acum am putut sa mi-o pun singura . Nu ca as vrea sa mi-o puna Zayn , dar este mult prea complicata si nu credeam vreodata ca o sa o pot pune singura .
Eram deja pe sosea de 15 minute , iar arcul kilometric era la 230 km/h . Nu imi venea sa cred ca mergeam cu viteza asta asa ca mi-am muscat cu putere buza .
-Nu fi speriata , Zayn a spus cand a observat ca aveam ochii plini de lacrimi .
Nu am zis nimic doar mi-am plecat privirea in poala mea . Apoi am vazut cum mana mare si calda a lui Zayn s-a asezat pe coapsa mea si a mangaiat-o incet.
Am inghitit in sec cand focurile de arma au inceput sa se auda .
Brusc Zayn a oprit masina asa ca mi-am ridicat privirea si am vazut ca toti au oprit , inclusiv acele masinii negre care erau ale lui Bieber .
Am coborat jos din masina impreuna cu Zayn si afara am vazut oamenii care mi-au facut rau mai de mult . Era baiatul ala cu ochii albastri si parul saten pe nume Zac si fata aceea Emma si cu baiatul cu par saten deschis si ochi ca de caramel .
-Bieber , Zayn a marait in timp ce a inaintat in fata .
-Malik , ce ma bucur sa te vad , a spus sarcastic baiatul cu ochii ca de caramel .
Zayn a inaintat spre el si mai mult apoi ia dat un pumn in maxilar de toata frumusetea . Si asa a inceput haosul si gloantele au inceput sa zboare din toate partile .
______________________
Sper sa va placa , ly all ♡
Vreau sa va anunt ca am inceput o noua carte cu Zayn care se numeste Tattoo si m-as bucura foarte tare daca ati arunca o privire pe la ea ;)
CITEȘTI
Dangerous Devil (Z.M F.f)
FanfictionVolumul unu. ,,-Linisteste-te, nu o sa iti fac nici un rau." Acestea au fost cuvintele pe care mi le-a adresat prima si prima data. Mi-as fi dorit din tot sufletul sa nu imi faca nici un rau niciodata, dar m-a ranit de atat de multe ori si in atat...