Tocmai ce intram cu Zayn pe usa casei lui si cand am vazut ce se petrecea in sufragerie direct mi-am acoperit ochii . Adica , in sufragerie erau Lucy cu Harry care mai aveau putin si o faceau aici . Zayn , nu stiu dece , dar a inceput sa rada .
-Uhm , Devil , Cici ... , aud vocea rusinata a lui Lucy .
-Duceti-va sus , aud vocea lui Zayn si apoi niste pasi . Iti poti da mainile de la ochii acum , Zayn spune , iar dupa chicoteste .
Imi dau mainile si apoi il privesc pe Zayn si zambesc timid . Ma uit in ochii lui si imi dau seama ca el nu are ochii mereu la fel . Adica , atunci cand e calm nuanta ochilor lui e de un maro-caramel , iar atunci cand e nervos ochii lui se inchid atat de mult incat devin negri si cand este agitat sau stresat are o nuanta obisnuita de caprui .
Ma duc la bucatarie si acolo dau de Jade si Jake care se sarutau de mama focului . Nu imi vine sa cred ca peste tot in casa asta dau de cineva care se saruta ... cateodata imi doresc si eu sa am un iubit , dar bineinteles ca nimeni nu s-ar uita la mine pentru ca sunt de-a dreptul hidoasa .
Ies din bucatarie incet fiindca Jade si Jake nu m-au observat si nu vroiam sa le intrerup momentul . Dupa fug direct in camera mea cu ochii inlacrimati deoarece chiar imi doresc si eu pe cineva .
Zayn observa ca ceva nu este in regula cu mine si ma urmeaza in camera mea . Intru si ma duc spre pat ca sa ma pot aseza pe marginea lui in timp ce Zayn intra si el in camera .
-Cici , esti ok ? , intreaba in timp ce se aproprie de locul in care eu stau , iar apoi se lasa pe vine si imi apuca mainile in ale sale .
-Da , raspund schitand un zambet fals apoi muscandu-mi buza inferioara .
Cred ca si-a dat seama ca nu sunt ok pentru ca : 1.am ochii inlacrimati , 2.am zambit fals si 3.mi-am muscat buza . Dar daca nu ma cunoaste indeajuns de bine , va pleca si ma va lasa sa stau singura si sa pot incepe sa imi plang de mila .
-Cecilia , spune-mi ce te-a intristat ? , Zayn vorbeste asa de bland cu mine . Am observat ca (,) cu nimeni altcineva nu foloseste un asa ton , decat cu mine .
-N-nu am nimic , doar ca ...
Las fraza neterminata deoarece ar fi prea penibil sa ii spun ca sunt trista pentru ca imi doresc un iubit , dar eu stiu ca dorinta mea nu se va indeplini niciodata din cauza aspectului meu care lasa de dorit .
-Doar ca ? , intreaba strangandu-mi mai tare mainile , dar nu atat de tare incat sa ma doar ci cat sa ma incurajeze sa continui .
-Doar ca , mi-as dori si eu un iubit asa cum au Jade si Lucy si multe alte adolescente de varsta mea , dar stiu ca asta va ramane doar o dorinta care nu va fi indeplinita niciodata pentru ca arat oribil si nimeni nu se va uita la mine vreodata , spun cuvintele repede , iar apoi lacrimi incep sa imi pateze obraji .
Zayn ma trage in bratele lui si imi mangaie linistitor spatele pana cand ma opresc din plans . Nu stiu cum doar prin simplele lui actiuni poate sa aiba o influenta asa de mare asupra mea , dar nu pot spune ca acest lucru ma deranjeaza pentru ca nu e asa .
Imbratisarea se rupe , iar apoi Zayn ma priveste in ochii si zice :
-Visele nu se risipesc , dar nici nu zboara daca nu le dai aripi .
Nu il vedeam pe Zayn niciodata sa spuna niste cuvinte atat de profunde , dar sfatul lui ma ajuta . Nu am sa renunt la visul meu si am sa imi doresc asta pana cand dorinta mi se va indeplini .
-Cici , nu trebuie sa te mai descurajezi si sa spui ca esti urata , pentru ca nu e asa . Ai toate calitatile unei fete perfecte plus ca ai un caracter la fel de frumos ca si aspectul tau , Zayn spune , iar apoi imi managaie obrazul .
Rosesc imediat ce ii aud cuvintele , iar apoi zambesc in timp ce il cuprind pe Zayn cu bratele mele micute , astfel oferindu-i o imbratisare in semn de multumire pentru ca este alaturi de mine .
Perspectiva lui Zayn
Nu stiu ce imi face Cici , dar ma simt din ce in ce mai atras de ea si nu prea vreau sa ma indragostesc . Adica , sunt bine asa cum sunt . O fac cu cine imi iese in cale si apoi ma fac nevazut , totul pentru placere trupeasca . Nu prea stiu multe despre dragoste asa ca nu am cum sa imi dau seama daca sunt sau nu indragostit de ea .
Dar , la naiba , chiar sunt atras de ea si o doresc asa de mult , dar nu pot . Nu ii pot face asta , nu ei. Sufera si asa destul de mult . Chiar imi pare rau de ea . Trebuie sa recunosc ca are un comportament de depresiva , dar e si normal , adica mama ei a murit , tatal ei o ignora si prostul de Jake mai o si batea . Imi e asa de mila de ea . Pana la ea nu mai mi-a fost mila de nimeni . Nu stiu de ce , dar in preajma ei vorbesc bland si o mangai , o imbratisez . Nu imi place ca devin asa sensibil , dar prefer sa cred ca fac toate astea doar ca sa o atrag in capcana mea si sa o pot face a mea , iar apoi o sa ma comport ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat .
La dracu' , nu ii pot face asta ! Ma urasc fiindaca sunt atat de egoist . Dar nu am ce face , asta sunt si asa m-am invatat . Sunt sigur ca cineva din casa asta a prevenit-o in privinta mea ... de fapt asta nu s-a intamplat pentru ca daca se intampla acum imi zicea Devil si nu Zayn . Din nou , e singura care imi zice Zayn si nu ma enervez ba chiar ii si permit .
Oare daca o sa ma indragostesc de ea , ea ma va iubi pe mine ? Nu cred , adica , cine ar avea sentimente pentru unul ca mine ? Sunt un monstru . Omor , distrug vieti , fortez oamenii sa faca lucruri oribile si multe altele , asta doar pentru bani . Chiar daca ar fi sa o iubesc si m-ar iubi si ea nu i-as merita iubirea . Ea este un inger cuminte , iar eu sunt un diavol periculos . Ea este atat de inocenta si atat de frumoasa , iar eu sunt doar un monstru .
Perspectiva lui Cici
Cand Zayn a plecat din camera mea , am observat ca era destul de abatut , dar nu mi-am facut griji pentru ca probabil se gandea la ceva .
Ma intrebam oare la ce se gandea Zayn , iar apoi gandurile mele au deviat si am inceput sa ma gandesc la ... mama .
O vreau asa tare inapoi . Lumea spune ca timpul le vindeca pe toate , dar asta nu e adevarat . Adica , timpul nu le vindeca pe toate , el nu e doctor . Si nici doctori nu le pot vindeca pe toate . Viata asta e asa de nedreapta . Imi e asa de greu sa continui viata fara mama aici . Plus ca e greu sa continui daca nimeni nu iti mai da motive sa o faci . Simt ca nimeni nu ma intelege si asa e . Nimeni nu stie ce durere se afla in sufletul meu . Nimeni nu stie ca o data cu plecarea ei a plecat si o jumatate din sufletul meu .
Cand ma gandesc ca am dezamagit-o asa de mult prin lucrurile pe care le-am facut , le fac si probabil le voi face in continuare , dar ma simt goala , incompleta pentru ca dupa cum am mai spus : o data ce ea a plecat , a plecat si o parte din mine .
Nimeni nu stie ce greu imi este mie si ce singura ma simt . Probabil acum va intrebati "de ce te simti singura ? Doar ai atatea persoane in jurul tau" . Da , adevarul este ca am multe persoane in jurul meu , dar nici una ca mami a mea . Nici toate persaonele din jurul meu daca se pun la un loc si tot nu se vor compara cu ea .
Nu vreau sa ma plang tuturor fiindca asa lumea va spune ca cersesc mila , dar nu am nevoie de mila nimanui . Ma descurc singura , m-am obisnuit sa fiu asa , doar eu .
Nu stiu de ce , dar totul parca merge din ce in ce mai prost in loc sa o ia spre bine . Lumea zice ca dupa ce iti moare o ruda timpul va vindeca durerea sufleteasca provocata de decesul persoanei dragi , dar la mine parca e invers , deoarece , cu (,) cat timpul trece mai mult cu atat mai singura ma simt . La inceput imi imaginam ca era plecata intr-o vacanta si o asteptam sa vina , dar cand realitatea m-a lovit ca o palma dura si mi-am dat seama ca nu se mai intoarce niciodata am cazut in acest abis intunecos si plin de suferinta .
Nu mai pot , am nevoie de ceva care sa ma ajute sa imi revin . Am nevoie sa redevin vechea eu , cea care zambea chiar si fara motiv , care tinea capul intotdeauna sus , care gandea intotdeauna pozitiv si care nu era depresiva . Am nevoie de o schimbare . De ceva care sa ma ajute sa ma schimb , de cineva ... Dar , la naiba , nici o schimbare nu vine si nimeni nu vrea sa ma ajute , iar eu nu stiu de ce si asta ma distruge si mai mult.
Pierduta in ganduri nici nu am observat ca am plans atat de mult pana am obosit asa ca am adormit foarte repede inca plangand .
#Sper sa va placa .
Imi pare extrem de rau ca nu am mai pus next de mult timp , dar nu stiu ce s-a intamplat cu mine de nu am prea mai avut idei .
P.S: scuzati greselile gramaticale .
CITEȘTI
Dangerous Devil (Z.M F.f)
FanfictionVolumul unu. ,,-Linisteste-te, nu o sa iti fac nici un rau." Acestea au fost cuvintele pe care mi le-a adresat prima si prima data. Mi-as fi dorit din tot sufletul sa nu imi faca nici un rau niciodata, dar m-a ranit de atat de multe ori si in atat...