Capitolul 52.

3.4K 147 54
                                    

           Incă o priveam. Era atât de frumoasă şi de inocentă. Cazuta in somnul său adânc încă ma intrebam cum de am putut sa ranesc o fiinţă atat de nevinovată. O iubesc, nu stiu cum de eu, ,,Marele Devil" am putut sa ma îndrăgostesc, dar cred ca e cam imposibil sa nu o fac cand este vorba de o persoană atat de sensibila si firava. Asta m-a atras cel mai mult la ea, faptul ca este atat de emotivă si atat se sensibila.

Si stiu ca si nemernicul ala de Bieber s-a indragostit de ea si de inocenta ei, sunt sigur de asta si tocmai din aceasta cauza voi face tot posibilul ca sa o tin in siguranta fara sa o ranesc.

Oricum este greu, este foarte greu fiindca nu stiu, o vreau si mai puternica. Are 18 ani si inca depinde de anumite persoane. Nu vreau sa o schimb, dar vreau macar sa nu mai depinda atat de mult si chiar in orice situatie de cineva. Si nu e ca nu vreau sa am grija de ea, fiindca imi place enorm sa fac asta, dar cateodata ma gandesc ca; daca nu o sa pot fi acolo sa am grija de ea? Nu vreau sa o dezamagesc si tocmai de asta vreau sa fiu acolo mereu, si o fac si întotdeauna am fost acolo chiar la momentul potrivit, dar daca va veni un moment in care nu voi putea fi?

Nu vreau sa i se intample ceva rau, iar daca eu nu as putea vreodata sa o apar ca sa impiedic asta atunci m-as simti groaznic. Asa daca ea ar fi putin mai puternică, macar putin, Poate ar rezista pana as ajunge eu.

Mi-am mai aprins o ţigară şi am privit-o din nou. Slabise atat de mult, si asta doar in patru zile. Ceva sigur nu era bine cu organismul ei, iar dupa ce se vor mai linisti apele vom merge mai mult ca sigur la doctor. Fata ei, chiar si asa trasă, era la fel de frumoasa. Ochii ei nu mai erau la fel de umflati, iar fata nu ii mai era la fel de palida, obrajii ei prinseseră o culoare usor rozalie. Este atat de frumoasa, chiar si asa distrusă... Distrusă de mine, eu si numai eu am distrus-o. Ca un egoist ce sunt, am tinut-o langa mine si am ranit-o in loc sa o las libera si fericita.

Ce tot zic eu aici? Ea nu era fericita si nici nu este. Au fost momente in care a fost fericita si se vedea, dar nu era o fericire constanta si nu vreau sa par eu centrul lumi ei, dar daca nu as fi fost eu probabil nu ar fi trait nici acele momente de fericire. Si nu neaparat din vina mea, dar eu am ajutat-o sa isi faca prieteni, cum ar fi pe Harry si Lucy. Fiindcă eu sunt consitient de faptul ca nu i-am produs fericire si ca probabil nu ii voi produce vreodata.

Sincer, in acest moment regret enorm de mult ca i-am furat inocenta fiindca sunt complet consitient de faptul ca eu nu o sa ii pot oferi vreodata fericirea de care ea are nevoie. Nu are niciun viitor langa un om de rahat ca mine. Toata chestia asta a noastra nu stiu daca va avea un viitor.

Totusi o iubesc si ma iubeste. Sa speram ca aceasta iubire va fi de ajuns si vom trece peste tot si toate.

Am aruncat restul de tigare ramasa, iar apoi mi-am concentrat din nou privirea, doar pe ea, pe iubita mea minunata si frumoasa. Am tot continuat sa o privesc de acolo din fata ferestrei fara sa ma apropii.

La un moment i-am suprins genele sale lungi si negre fluturand semn ca va urma sa se trezească. Cand ochii ei s-au deschis m-au aţintit direct pe mine. Ma privea atat de... de rece. In ochii ei nu se afla absolut nici o emoţie.

As fi spus ceva, dar nu stiu exact ce sa spun si ce cuvinte s-ar potrivi acum asa ca am sa astept pana o sa spuna ea ceva. Mi-am mutat pentru câteva secunde privirea pe ceasul de pe ecranul telefonului meu ca sa vad cat timp statusem aici la fereastra asteptand sa se trezească. Nu fusesem mult timp, 40 de minute.

Cand am privit-o din nou, in ochii ei puteam citi confuzie, emotie si putina teama... Regret atat de tare ca exista acea teama acolo.

I-am urmărit fiecare miscare. S-a ridicat usor din pat, apoi s-a intreptat cu pasi tematori si timizi spre mine. A inaintat pana ce a ajuns in fata mea, apoi si-a ridicat usor mana stanga ducandu-o la fata mea. Cand si-a atins mana mica si firava de obrazul meu am inchis ochii, dar imediat apoi si-a retras-o asa ca mi-am deschis ochii.

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum