Capitolul 4.

1.4K 97 23
                                    





De aproximativ 10 minute bat in usa Ceciliei in speranța ca o sa îmi deschidă. Sper sa o fac, ca sa nu mă văd nevoit sa sparg usa și sa o speri din nou, mai tare decât am făcut-o deja acum câteva minute.

-Cici, te rog, deschide, am spus din nou bătând ușor in usa. Nu scosese un cuvânt pana acum, iar asta mă înspăimânta foarte mult. Putea sa își facă rău, la naiba.

-Cecilia, deschide, am bușit de data asta in usa pierzându-mi răbdarea brusc.

-Pleacă, a spus înăbușit. Vocea ii era plansă, iar când a scos cuvântul a sunat de parca s-ar fi înecat cu propriul hohot de lacrimi.

Am dat-o in bara din nou. Cum reușesc sa fac asta de fiecare data? Cum dracului?

M-am lăsat in fund pe podea după care mi am lovit pumnul stâng de coapsa stângă a piciorului. Meritam sa fiu chinui și sa simt cele mai mari dureri in aceste momente pentru ca o speriasem din nou și pentru cât de tare am dat-o in bara și de data asta.

Cu o jumătate de ora in urmă.

-Ce mama dracului?

O voce puternica a răsunat din pragul ușii, iar când mi-am întors foarte puțin capul acolo stătea nimeni altul decât cel mai idiot un din lume, Justin Bieber.

M-am ridicat rapid de pe Cecilia și am văzut cum aceasta s-a dat in spate, ridicându-se in fund și luându-și repede bluza pe ea.

-Ești cea mai mare jigodie, trebuia sa te ucid ultima data când am avut ocazia, acesta a țipat și s-a îndreptat rapid spre mine.

Un pumn in piept m-a făcut sa îmi pierd puțin răsuflarea și sa mă aplec in fata respirând neregulat.

-Profiți de ea după ce tu ai distrus-o. Tu nemernic bastard ce ești, a vrut sa mă lovească din nou dar m-am ferit.

Am privit spre Cecilia și am putut vedea cum se da după canapea. Am vrut sa merg spre ea dar un alt pumn de al lui Bieber m-a făcut sa rămân pe loc. I-am replicat in final un pumn înapoi. Chiar in nas și pot jura ca asta l-a durut.

-Nemernic ce ești. Îți bati joc de ea și încă ai tupeul sa ripostezi, țipatul lui m-a făcut sa las de data asta pumnul jos.

Avea dreptate. Meritam. Poate chiar mai mult decât câțiva pumni. Am așteptat ca Bieber sa îmi ofere o lovitura. Și ce mai pumn mi-a dat ratatul, avea forța.

Încă un pumn venit din partea lui m-a făcut sa cad pe jos. I-am auzit tipatul Ceciliei și am simțit cum sângele începe sa se scurga din nasul și din buza mea inferioară, dar am ignorat asta și m-am bucurat de durerea pe care o meritam.

Încă un șut de al lui Bieber mi-a lovit stomacul și încă unul pana am început sa scuip sânge. Când Cici a țipat din nou a vrut sa se oprească, dar rasul meu sarcastic la provocat din nou.

-Crezi ca e amuzant? Crezi ca e amuzant ca ai distrus-o?, a țipat in fata mea aruncându-se peste mine și încercând sa îmi aplice lovituri dureroase.

Nu am încasat o așa bătaie in viața mea. Dar o meritam. Poate meritam chiar sa mor.

-Te rog oprește-te, țipatul îngrozit al Ceciliei m-a făcut sa vreau sa opresc toate astea.

Loviturile lui erau bune dar nu suficient de dure încât sa mă răpună de tot. L-am împins și m-am pus pe el oferindu-i și eu doua lovituri in ochiul stâng.

-Pleacă, am spus cu scârbă scuipându-l cu sânge.

Am privit in sus simțind cum alte câteva firișoare de sânge se scurg din nasul meu. Ochiul drept era umflat și probabil arătam ca un clovn acum. Și totuși asta nu m-a împiedicat sa mă ridic de pe acest nemernic și sa merg spre Cecilia care privea de-a dreptul oripilată spre mine.

-Cici...

Eram pregătit sa spun sa îmi pare rău și sa o imbratisez când aceasta a fugit sus. Am fugit după ea obosit, dar se închisese in camera ei deja.

Prezent

Am lovit încă odată podeaua pe care eram așezat. M-am ridicat apoi ca sa merg in camera mea.

Mi-am spălat sângele ce mi se uscase pe fata și mi-am privit ochiul umflat. Deja se învinețise puțin, dar o meritam pana la urma urmei. Măcar acum știu și eu cum se simt tipi pe care ii bat măr, din moment ce eu nu am fost niciodată bătut in asemenea fel. Pana acum.

Mi-am luat un tricou pe mine după care m-am întors la usa Ceciliei. Eram pregătit sa bat din nou când am văzut clanța mișcându-se. A ieșit ușor de după usa și m-a privit cu ochii mari.

-Cecilia, eu...

Nu am apucat sa spun nimic nuci de aceasta data pentu ca și-a ridicat mâna in aer făcându-mi semn sa tac.

-Zayn, sunt pregătită sa merg la psiholog. Dar cu o condiție.

Cuvintele ei m-au făcut sa mă simt atât de bucuros in ciuda faptului ca abdomenul, capul și cam toate mă dureau.

-Orice. Doamne, absolut orice.

Chiar sunt dispus sa ii ofer absolut orice dacă așa știu ca se va duce la un psiholog și va încerca sa se regăsească.

-Voi merge la psiholog doar dacă și tu vei merge împreuna cu mine. La ședințe. Ne vom regăsi amândoi.

______________

In primul rând vreau sa îmi cer scuze pentru ca este atât de scurt, dar asta este ideea, ca povestea sa aibă puțin suspans. Următorul promit sa fie mai lung.

In al doilea rând vreau sa îmi cer scuze pentru eventualele greșeli.

Și cam atât, ne auzim cât de curând pot.

With love, M.

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum