Capitolul 1 .

14K 555 34
                                    

Perspectiva lui Cici

M-am trezit si aveam gura foarte uscata asa ca am coborat jos la bucatarie sa imi iau un pahar cu apa . In sufragerie era tata , dar nici nu ma bagat in seama . Off , ce dor imi e de mama , ea mereu avea timp pentru mine , vorbea cu mine , acum nimanui nu ii pasa de mine chiar nici mie .

Am decis sa ma asez langa el , dar acesta s-a ridicat si a iesit val vartej pe usa . M-am urcat sus oftand , dar se pare ca asta a fost cea mai mare greseala din viata mea pentru ca l-am vazut pe Jake , fratele meu , cum iese din camera lui . S-a indreptat spre mine si direct mi-a dat o palma , iar eu din instinct mi-am pus mainile la fata . A inceput sa imi dea mai multe palme si sa ma traga de par . La un moment dat nemaivand forte am cazut jos si el se uita la mine cu ura asa ca am intrebat :

-Ce am facut ?

-Te-ai nascut , zice si apoi imi da un sut in stomac dupa care trece pe langa mine de parca nimic nu s-ar fi intamplat .

Ma ridic de jos amortita si indurerata si ma duc in camera mea , incui usa ca Jake sa nu mai vina si sa dea iar in mine . Ma duc in fata oglinzi si ma speri de reflexia mea . Arat oribil . Am parul in toate directiile ochii rosi si umflati , o mica vanataie pe obrazul drept , niste cearcane imense si fata forte palida . Inainte ca mama mea sa moara eu cu Jake ne intelegeam foarte bine si el nu se purta asa cu mine , tata nu ma ignora , vorbea cu mine ma imbratisa mereu , inainte nimic nu era la fel . Inainte eram fericita . Imediat ce aceste ganduri mi-au invadat mintea am inceput sa plang . Pur si simplu nu stiu ce am facut sa merit asta , imi zic in minte in timp ce ma indtrept spre baie ca sa imi iau "prieteni" , adica lamele . Da ma tai , fiindca altfel nu as putea rezista in lumea asta asa de rea .

Ajung in baie si iau o lama si o clatesc putin dupa care o apas pe venele de la mana stanga , dar nu foarte adanc , nu , nu pot face asta , astept sa vad daca intr-o zi va rasari sorele si pe strada mea.

Dupa ce simt ca m-am descarcat complet ma clatesc pe inchieietura si ma pansez apoi spal ghiuveta de sange , pitesc lama la loc si dupa ma duc in camera .

Ma imbrac intr-un hanorac gri simplu si o pereche de blugi negri , strimti , iar in picioare imi iau o pereche de tenesi negri . Desi toata ziua stau inchisa in camera mea , tot ma schimb , nu pot sa stau vesnic in pijamale , desi mi-as dori .

Ma uit la ceasul telefonului meu si observ ca este ora 2:09 si ziua mea e foarte proasta ca toate celelalte de cand a murit mama ... sper ca intr-o zi sa fiu si eu fericita , sa pot sa zambesc din nou ... asta daca nu am uitat deja cum se face asta , adica nu am mai zambit de 8 luni .

Ma trantesc in pat si ma pierd in ganduri , ma gandesc la cum va fi vitorul meu , ma gandesc la multe in timp ce plang . De ce plang ? Simcer , nici eu nu stiu , simt ca ma descarc , desi stiu ca nu e asa . Asa e felul meu de a fi , mai plangacioasa , chiar daca am 17 ani si 9 luni . Inainte pana sa se intample cu mama mea eram bucuroasa , cu zambetul mereu pe buze , mai nebunatica , dar nu nebuna de la noua sau ceva de genul , nu , eram genul de persoana plina de viata , ii faceam si pe alti sa rada , dar acum...acum nu mai sunt aceeasi eu de atunci...acum sunt mereu trista , plang mereu si ma simt total lipsita de viata .

Imi aud stomacul cum "striga" dupa niste mancare asa ca imi fac curaj sa cobor jos . Sper sa nu fie Jake pe aici , dai Doamne sa nu fie , dai Doamne sa n...

Toate rugamintile mele au fost in zadar si e si mai rau e ... e si cu prieteni lui .

Iau o gura mare de aer si apoi trec pe acolo , incerc sa ma fac neobservata si se pare ca ma lasa in pace . Chiar cand sa intru in bucatarie cineva ma prinde de inchieietura . Ma intorc cu fata la acel cineva si observ ca e Jake .

-Draga surioara , zice badjocoritor in timp ce incepe sa imi stranga inchieietura si eu scancesc , pentru ca oricum doare dar mai am si taieturile . Ce sa fac eu cu tine ? Tu nu esti buna la nimic , dar acum stiu , zice cu un ranjet diabolic care pe mine ma sperie . Baieti o scot la licitatie in fata voastra , zice si ma impinge in fata celor cinci baieti care stateau pe canapea . CE?!?! O sa ma vanda ?!?! Incerc sa fug , dar ma prinde din nou de inchieietura .

-Stai dracu' aici ! , se rasteste la mine si eu incep sa plang .

-Dar nu ... nu poti sa imi faci asta ... nu ...

-Ba uite ca pot !!! , tipa din nou la mine . Deci baieti care se ofera ? O dau pana in 11:00 , cand vine tata , cu 100 de euro . Ce?!?! Nu cred , ce nemernic ,imi zic in minte si incep sa plang mai tare .

-Jake ... te rog ... l-lasa-ma , ma balbai din cauza lacrimilor .

-Oh , mai taci dracu' din gura ! , tipa din nou la mine .

-E virgina ? , intreaba un tip cu ochii verzi si par cret .

-Nu stiu . Esti ? , ma intreaba Jake , dar eu nu am de gand sa ii raspund . RASPUNDE !!! , tipa la mine in timp ce ma trage de par .

-D-da , zic printre suspine .

-Ti-o iau eu cu 200 de euro , zice cel cu ochii verzi si par cret .

-Nu , o vreau eu cu 300 , zice unul cu ochii caprui si par saten .

-400 , zice cel blond cu ochii albastri .

-500 , zice unul cu ochii albastri si par saten .

-2.500 de euro , zice cel brunet cu ochii de un ciocolatiu inchis care avea privirea cel mai dura dintre toti .

-Vandut , domnului Devil , tipa fratele meu si ma impinge spre acel tip . Numai din porecla m-am inspaimantat sa nu mai zic de aspect , ca e plin de tatuaje pe brate si are pircing in urechea dreapta. Il vad pe acel tip cum se ridica .

-N-nu vreau sa merg cu el , zic incepand sa plang mai tare , dar toti ma ignora si isi dau ochii peste cap , mai putin cel care s-a ridicat care ma ia de mana si ma trage spre usa de la iesire .

Ei dragi mei , sper ca va place , nu este chiar asa de lung , dar merge . Va mulumesc ca imi cititi povestea .

P.S: scuzati greselile .

P.S.S: se citeste Sisi nu Cici , pentru cei care nu stiu :3

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum