Capitolul 53.

2.7K 112 15
                                    

   

     Toate chestille alea noi pe care le-am aflat m-au dat puţin peste cap si m-au derutat. Ei aveau o mafie, o mafie ilegală. Aveau pistoale si chestii si le tineau mereu dupa ei si stiu asta. Pun pariu ca Zayn are chiar acum acel pistol la spatele blugilor sai.

Este periculos, este foarte periculoasă toata treaba asta, dar voi incerca sa tin totul ca pana acum, ii iubesc pe toti si nu vreau sa fiu nici impotriva lor, dar nici cu ei.

Simt mana lui Zayn cum se aseaza pe coapsa mea stanga asa ca imi ridic privirea spre el.

-Uite, Cici, daca vrei sa pleci sau daca te-ai speriat este ok. Adica inteleg...

-Zayn, nu o sa fug de voi, va iubesc. Pe toti si nu voi fugi de voi, dar nici nu va voi fi alături in chestia asta, am spus serioasă.

-Doamne Cici, nici nu te-as fi pus sa ne fii alături. Esti prea firava si inocenta pentru asta, a spus cu blandete in glas.

Am zambit scurt la cuvintele sale apoi m-am asezat mai comod in scaun facand niste legaturi in capul meu. Deci Jake cand pleca mereu probabil pleca cu treburi din astea sau cand lipsea cu zilele de acasa cu siguranta facea niste ,,afaceri". Oare mama ce parere are de ,,serviciul" sau? Cu siguranta nu e ceea ce si-ar fi dorit ea pentru el si cu siguranta daca Jake a dezamagit-o o voi dezamagi si eu...

Mi-am indepartat aceste ganduri cand Zayn mi-a strans coapsa in mana sa asa ca mi-am indreptat privirea spre el, observand de abia acum ca ochii mi s-au umpul de lacrimi.

-Cecilia, sa stii ca, va trebui sa mergem la doctor, Zayn a spus pe un ton serios.

-Ce, de ce? Nu te simti bine?, am intrebat rapid si usor panicata.

-Nu eu, Cecilia, ci tu. Trebuie sa vedem ce se intampla cu tine si sa iti rezolvam problemele pe care le ai cu alimentatia.

-Dar nu vreau, am spus pe un ton plangaret.

-Dar trebuie, Zayn a insistat pe un ton mai dur.

-Dar nu vreau, am continuat pe un ton mai mic si nici macar nu am fost sigura daca Zayn m-a auzit sau nu pentru ca nu a mai spus nimic dupa ce eu am spus asta din nou.

Masina s-a oprit si desi speram sa fi ajuns acasa cand am privit pe geam am vazut ca am ajuns la spital. Am facut ochii mai mari si am privit speriata spre Zayn care avea un zambet mic pe buze.

-Dar nu vreau, hai acasa, promit ca voi fi bine si voi manca regulat, haide, te rog, am continuat sa ma milogesc sperand sa il fac sa se razgandeasca. Dar m-a ignorat din nou si a coborat din masina indreptandu-se spre portiera mea. Si atunci o idee m-a lovit brusc, m-am incuiat in masina. Apoi mi-am aruncat privirea spre contact vazand ca Zayn a lasat cheile acolo.

Am zambit cand Zayn s-a incruntat tragand de portiera mea. Si-a dat apoi ochii peste cap si s-a cautat prin buzunare apoi si-a indreptat privirea spre chei si vazandu-le acolo s-a injurat. Nu doream sa il supar sau enervez dar nici la medic nu vreau sa merg asa ca, banuiesc ca ma risc sa il supar de data asta.

-Cecilia, haide, deschide, a spus pe un ton serios dar vedeam cum se abtine sa nu zambeasca asa ca eu am inceput sa rad. Nu stiu de ce pur si simplu radeam si eram fericita.

-Haide, Cici, a spus din nou de data asta chicotind si el.

-Bine, am spus dupa ce m-am oprit din ras deblocand apoi masina.

Zayn a deschis portiera mea si s-a intins peste mine astfel incat sa ia cheile din contact. S-a dat apoi in spate si mi-a sarutat usor si rapid obrazul apoi m-a scos afara din masina. Credeam ca renuntase la ideea de a merge la un control, dar se pare ca nu, asa ca nu am mai protestat fiindca stiam ca nu se va razgandi.

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum