Stateam cu Zayn si ne tineam de mana in timp ce eram intinsi pe spate .
Tocmai ce Zayn imi arata un nor in forma de umbrela cand de-o data ma urc pe el . Chiar nu stiu ce ma apucase . Ma aplec si ii prind buzele intr-un sarut extrem de pasional .
Printr-o miscare brusca de a lui Zayn el ne rostogoleste in asa fel incat el sa se afle desupra mea . Ceea ce se intampla intre noi devenea din ce in ce mai intens , iar atunci cand i-am simtit mana mare si calda cum intra sub rochia mea mi-am dat seama in ce directie merg lucrurile , dar nu m-am oprit .
Am rupt sarutul si asta doar ca sa ii pot da tricoul negru jos de pe el. Ce este drept , cu miscari destul de stangace am reusit intr-un final sa il scap de tricou , iar apoi el ma scapat de rochie printr-o simpla si gentila miscare .
Ne-am unit buzele din nou , iar eu am rosit puternic cand Zayn mi-a strans fundul , acum acoperit doar de lenjerie . Brusc toate actiunile lui Zayn au incetat si acesta ma privit in ochii .
-Chiar vrei asa ceva ?
Intrebarea lui m-a luat prin surprindere si nici macar nu stiam sigur la ce se refera prin acel ceva asa ca doar am aprobat usor din cap , iar apoi mi-am ferit privirea timida de cea profunda a lui .
-Iubito , daca te simti fortata sau obligata sa sti ca este okey , vocea lui extrem de sexy s-a auzit in timp ce eu imi feream privirea de a sa .
-Nu ! Adica , e-eu chiar v-vre...
Zayn mi-a intrerupt balbaiala atunci cand si-a zdrobit buzele fine si catifelate de ale mele . Chiar il iubeam si eram dispusa sa fac acel pas .
Acesta si-a mutat mana stanga de pe fundul meu si a pozitionat-o pe feminitatea mea . Obrajii mei au prins o nuanta aprinsa de rosu ceea ce la facut pe Zayn sa scape un chicot .
-Esti atat de inocenta . Sunt sigur ca nimeni nu te-a mai atins asa , spune si incepe sa isi miste mana pe feminitatea mea , astfel mangaind-o .
Un mic geamat mi-a scapat printre buze pentru ca era o senzatie noua , dar era o senzatie placuta . Brusc chilotii mei au fost inlaturati de Zayn , iar cand i-am observat privirea cercetatoare pe sexul meu mi s-au incins obrajii . Primul meu instinct a fost sa imi apropii picioarele , dar acesta mi-a prins coapsele si mi le-a tinut pe loc .
-Nu trebuie sa iti fie rusine . Nu cu mine . Si in plus arati grozav , vocea lui Zayn era destul de ragusita .
Nu am spus nimic doar l-am lasat sa se holbeze la feminitatea mea . Asta era cel mai intim moment din viata mea si ma bucuram enorm de mult ca il impart impreuna cu Zayn .
De-o data simt cum Zayn pune presiune pe sexul meu , iar apoi isi introduce in interiorul meu degetul mijlociu . Scot un scancet deoarece era o senzatie noua si putin incomoda , dar cu (,) care te obisnuiai pe parcurs .
Incepe sa isi miste degetul in mine , astfel penetrandu-ma cu el . Senzatia devenea una din ce in ce mai placuta , iar cand degetul lui Zayn iesea din interiorul meu eu imi ridicam soldurile in sus in intampinarea lui .
-Hmm , ce micuta nerabdatoare , Zayn ma tachineaza iar apoi aplica cateva saruturi umede pe gatul meu .
Cand acesta si-a scos degetul din interiorul meu am oftat frustrata si chiar nu stiam ce se intampla cu mine , dar traiesc niste clipe noi deci cred ca este normal .
Zayn tot chicotea asa ca am zambit si eu , dar decat cu jumatate de gura .
-Esti o mica nerabdatoare , nu ? , Zayn ma luat usor peste picior , iar eu m-am inrosit toata .
Nu am zis nimic doar am incercat sa imi ascund fata in pieptul sau . Mi-am prins mainile dupa gatul lui si am zambit timid chiar daca stiam ca acesta nu ma vede .
-Hai sa ii dam micutei ce vrea , Zayn a spus din nou iar apoi a inceput sa imi delecteze gatul cu saruturi umede si dulci .
Acesta si-a dus din nou degetul pe miezul meu dupa care a aplicat presiune , penetrandu-ma . Dupa inca (,) cateva minute in care m-am reobisnuit cu senzatia a mai adaugat un deget ceea ce m-a facut sa gem destul de tare . Zayn a chicotit si eu mi-am ferit privirea de a sa .
-Nu te rusina , este normal , el a mormait cu buzele aproape lipite de gatul meu .
De-o data am simtit cum stomacul mi se strange , iar apoi o noua senzatie ma loveste . Se simtea ca si cum o bula s-a spart in interiorul meu .
-Ei bine , iubito , ma bucur ca eu am fost norocosul cu (,) care ai impartit primul tau orgasm , Zayn a spus cuvintele lui facandu-ma sa rosesc .
Zayn si-a ridicat fata din scorbura gatului meu si astfel am putut sa ii vad imensul ranjet pe care il avea pe fata .
Am simtit cum isi scoate cele doua degete din miezul meu inca putin cald , iar apoi mi-am incruntat privirea cand am vazut ca isi duce cele doua degete la gura . Le-a introdus senzual intre buzele sale ce se aseamana cu doua petale de trandafir roz , iar apoi a inceput sa le suga si linga la fel de senzual . Limba lui se misca intr-un mod extrem de fascinant si senzual in jurul celor doua degete care acum trei minute se aflau in interiorul meu.
Cand acesta a fost sigur ca a lins si supt toata substanta alba si vascoasa de pe degetele lui si le-a scos din gura dupa care si-a lins buzele cu limba , iar apoi a ranjit .
-Esti al dracului de dulce , vorbele sale erau atat de perverse , dar eram atat de prinsa de frumusetea lui incat nici macar nu m-au deranjat .
Mi-am apropiat buzele de ale sale si ni le-am unit intr-un sarut perfect si plin de pasiune . Cand limba lui o masa pe a mea am simtit un gust ciudat , dar totusi dulceag .
Cand ne-am departat din sarut am zambit amandoi , iar eu mi-am ascuns fata in scorbura gatului sau unde am inceput sa aplic cateva saruturi . Am ales o portiune de piele pe care am strans-o destul de tare intre dintii ceea ce la facut pe Zayn sa isi puna mainile pe fundul meu gol si sa il stranga . Cand am considerat ca este de ajuns am scos dintii din pielea lui , iar apoi mi-am trecut limba peste locul imflamat .
M-am departat putin si dupa am zambit inocent . Pe gatul sau era un semn rosu care sunt suta la suta sigura ca va deveni violet .
In ciuda a ceea ce i-am facut Zayn zambea cu gura pana la urechii si imi mangaia fundul si soldurile . Dar de-o data devine serios .
-Te iubesc si chiar vreau ca acest moment sa tina o vesnicie , dar chiar trebuie sa ne intoarcem , acesta a spus serios .
Am aprobat usor din cap apoi ne-am ridicat si el si-a imbracat tricoul , iar eu rochia si chilotii . Fusese o zi minunata pe care cu siguranta nu aveam sa o uit prea curand .
__________________________
Deci vreau sa va spun ca sunt extrem de dezamagita . Voi practic prin comentarile voastre cu 'hai cu next.ul' imi ordonati sa pun next ceea ce pe mine ma suparat si intristat in acelasi timp , eu nu scriu din obligatie ci din placere . Eu sunt o fire careia nu ii place sa i se spuna ce sa faca , iar cand voi puneati acele comentarii ma simteam extrem de nasol . Si stiu ca nu va pasa , dar eu chiar am si plans , eu incerc sa fac ceva bun , iar voi gata 'next' sau 'hai cu next.ul' . Sa stiti ca puteam sa pun next de vineri asa cum va promisesem , dar nu am vrut pentru ca cele care au lasat comentarii cu 'hai cu netxt.ul' chiar m-au suparat si intristat .
Daca nu o sa strang niste pareri reale care sa nu contina cuvantul 'next' in ele o sa sterg cartea .
Va iubesc pe toti si totusi inteleg ca sunteti nerabdatori , dar am si eu scoala si alte probleme si nu pot sta toata ziua cu ochii in telefon ca sa pun next .
CITEȘTI
Dangerous Devil (Z.M F.f)
FanfictionVolumul unu. ,,-Linisteste-te, nu o sa iti fac nici un rau." Acestea au fost cuvintele pe care mi le-a adresat prima si prima data. Mi-as fi dorit din tot sufletul sa nu imi faca nici un rau niciodata, dar m-a ranit de atat de multe ori si in atat...