Pierduta in ganduri nici nu am observat haosul ce se petrecea in jurul meu , baietii deja tipau unul la altul cand de-o data ... de-o data au intrat in incapere doua fete , una foarte slaba cu parul saten si ochii caprui cu mici nuante de verde , iar una cu un corp mai bine facut si cu parul saten inchis si ochi de culoarea caramelului .
-Eleanor , Jesy , exclama Louis apoi se duce si le imbratiseaza pe cele doua .
Vin toti trei spre noi si apoi cele doua fete imi zambesc prietenos asa ca asta fac si eu . Fata pe care am inteles ca o cheama Jesy mai avea ceva in privire , ceva ciudat care se asemana cu gelozia . Poate chiar este geloasa ca stau la bratul lui Zayn , nu stiu ...
-Deci , fetelor , noi vi le dam acum , iar daca voi nu aduceti bani maine tot aici la aceeasi ora sunteti terminate , Zayn a spus dur , iar cele doua au aprobat din cap .
Niall a adus o servieta neagra pe care i-a inmanat-o lui Zayn , iar acesta i-a dat-o lui Eleanor . Oare ce o fi acolo ? Chiar cand ma pregateam sa intreb , Zayn a vorbit din nou :
-Aceeasi servieta plina cu 200.000 de dolari .
Am facut ochi mari la suma imensa de bani pe care Zayn a spus-o si mai aveam putin si ma inecam cu propria-mi saliva gandindu-ma cum ar fi sa vad eu atatia bani .
-Ok , Devil , Jesy a vorbit apoi cele doua s-au intors si au iesit din depozit la fel de gratios precum au intrat .
-C-ce era acolo ? , intreb putin balbaita din cauza a ceea ce tocmai s-a petrecut .
Harry la privit pe Zayn apoi pe Jake care a raspuns pe un ton dur :
-Nu ar trebui sa te intereseze .
-Jake , Zayn avertizeaza pe un ton mult mai dur ca cel al lui apoi isi coboara privirea spre a mea ce era intetosata din cauza lacrimilor .
-Chiar vrei sa sti ? , Zayn intreaba soptit in timp ce imi mangaie obrazul drept .
Dau aprobator din cap astfel mana lui Zayn frecandu-se de fata mea mai tare . Acesta a oftat , iar eu mi-am muscat buza inferioara puternic .
-Lasa dracului buza asta , Zayn a tipat si s-a indepartat de mine . Harry spune-i tu ce era in servieta , a continuat la fel de dur apoi el si ceilalti au iesit din depozit .
Harry s-a apropiat de mine , iar eu mi-am lasat capul in jos si am dat drumul catorva lacrimii pentru ca eu chiar aveam nevoie sa ma descarc . Chiar nu inteleg de ce dintr-o data rabufneste asa.
Simt niste brate puternice in jurul meu si imi dau seama ca e Harry . Apoi aud motoarele masinilor si tresar .-Shh , o sa mergi acasa cu mine , Harry spune bland in timp ce imi mangaie spatele linistitor .
-C-ce era acolo ? , intreb cu o voce mica .
-Droguri , el imi raspunde pe un ton sec .
Un fior ma trece si scap un suspin printre buze cand realizez ca toata servieta aceea era plina cu droguri . Stiam ca ei nu se ocupa cu treburi curate , dar ...
-Hai sa mergem , Harry mi-a intrerupt gandurile .
Am aprobat din cap apoi am iesit amandoi din depozit si ne-am urcat in masina lui Harry . Am mers destul de repede ca sa ii prindem pe ceilalti din urma si am facut-o . Am observat cum Harry ducea o mica cursa cu Liam asta pana cand telefonul lui Harry a sunat . L-am vazut cum la pus pe speaker apoi si-a continuat cursa .
-Harry , idiotule , termina ! , s-a auzit vocea furioasa a lui Zayn .
-Ce ? De ce ? , acesta a intrebat pe un ton copilaresc .
-Pentru ca Cici e in masina ta si nu vreau sa participe la cacaturile voastre , Zayn a ridicat tonul , iar eu am tresarit .
-Ei bine , Zayn , cred ca mai mult o sperii tu decat "cacaturile" noastre , Harry a spus rece apoi a inchis convorbirea .
-Uneori poate fi asa un dobitoc , a murmurat , iar eu nu am zis nimic doar am aprobat usor din cap .
Dupa telefonul lui Harry a inceput sa sune din nou si cel care apela era tot Zayn , dar Harry a inchis . Apoi a primit un mesaj pe care l-am putut citi si eu "la dracu' , raspunde , ne urmaresc oamenii lui Bieber" , cand am citit acel nume un fior mi-a trecut prin tot corpul .
Am tresarit puternic cand telefonul lui Harry a sunat din nou si acesta a raspuns fara ca macar sa clipeasca .
-Ai grija de Cecilia , vocea lui Zayn era mai dura decat am auzit-o eu vreodata .
-O sa am , Harry i-a raspuns la fel de dur si apoi apelul s-a inchieiat.
Harry se uita mereu in oglinda ca sa poata vedea in spate si avea o viteza uimitoare , masina mergea cu 180 km/h . In spatele nostru erau trei masini negre , fara numar si cu geamuri fumuri.
Nu imi era frica rau pentru ca eram cu Harry , dar noi eram cei mai in urma , iar Liam , Louis , Niall si Zayn erau in fata noastra.
Am vazut in oglinda cum pe geamurile din spate ale masini ies cate doi barbati imbracati in negru care au arme in mana asa ca am scapat un suspin printre buze , iar Harry a mormait niste injuraturi si a accelerat masina .-Lasa-te jos , Harry a spus sec fiind concentrat la drum .
Imediat dupa ce m-am lasat in jos gloantele au inceput sa zboare . Si spre ghinionul meu si al lui Harry un glont ne-a nimerit un cauciuc asa ca masina pierdea din viteza , dar am reusit sa ne apropriem de masina lui Louis .
L-am vazut pe Harry cum deschide geamul de pe partea mea si cum se aproprie foarte mult de masina lui Louis care avea geamul de la usa stanga din spate deschis .
-Sari ! , Harry a tipat si mi-am luat curaj si asta am facut .
Am sarit si am ajuns in siguranta in masina lui Louis apoi Liam s-a dat aproape de masina lui Harry si acesta a sarit la fel ca mine .
Apoi Louis a aceelerat si mi-am dus fugitiv ochii la kilometraj si am vazut ca aveam 210 km/h . Telefonul lui Louis a sunat , iar vocea lui Zayn s-a auzit :
-Sa ai grija de Cici .
-Da , da , Louis a raspuns incordat apoi a inchis si s-a concentrat la drum .
____________________
Sper sa va placa , ly all ❤
Va rog sa treceti pe la noua mea poveste cu Zayn care se numeste Masa din colț , este proza scurta deci nu o sa va ia mult timp asa ca va rog frumos de tot treceti pe la ea si daca va place acoradatimi un vot pentru ca m-as bucura foarte tare :3
CITEȘTI
Dangerous Devil (Z.M F.f)
FanfictionVolumul unu. ,,-Linisteste-te, nu o sa iti fac nici un rau." Acestea au fost cuvintele pe care mi le-a adresat prima si prima data. Mi-as fi dorit din tot sufletul sa nu imi faca nici un rau niciodata, dar m-a ranit de atat de multe ori si in atat...