Capitolul 39 .

4.1K 245 41
                                    

Doua maini mari ma trag afara din apa calduta , acest lucru facandu-ma sa imi deschid ochii si sa il privesc in ceata pe cel care ma scos din minunatul paradis intunecat in care ma adanceam din ce in ce mai mult .

Persoana care ma scos din abisul negru in care cazusem era nimeni altul decat Zayn . Ma privea cu o expresie socata , trista si dezamagita . Nu stiu de ce , dar lacrimile au inceput sa cada in jos pe obrajii mei .

Zayn ma ridicat din cada si mi-a infasurat corpul intr-un prosop mare si pufos apoi ma scos din cada si ma carat pana la pat in stil mireasa .

Cand ma asezat pe pat , acesta mi-a dat firele de par din ochi apoi a intrebat :

-Ce a fost in capul tau ?

Vocea lui era suparata si mahnita , dar totusi plina de ingrijorare si tristete . Nu vroiam sa il ranesc , nu doream sa il fac trist sau in alt fel , dar cum am mai spus : nu sunt buna de nimic decat sa supar , sa stresez si sa ingrijorez altii oamenii .

-E-eu nu am vrut , doar- , vocea mea s-a spart si lacrimile au sosit in numar mai mare .

Am vazut cum brusc si-a incruntat sprancenele apoi mi-a prins cotul drept si mi-a inspectat mana atent , eu observand mai apoi ca se holbeaza la vanataile mele .

-Cine ti-a facut asta ? , a intrebat in timp ce isi inclesta maxilarul si isi strangea cealalta mana intr-un pumn .

-J-jake , am spus soptit .

Brusc o mica ameteala ma cuprins si niste pete mici si negre mi-au aparut in vedere asa ca am clipit des incercand sa inlatur aceasta stare , dar nu am reusit ci mai rau am agravat situatia .

Perspectiva lui Zayn

Am observat cum a inceput sa clipeasca des asa ca m-am calmat si am intrebat-o daca este okey , dar aceasta nu a raspuns ci a ... a lesinat .

Pielea ei a devenit brusc pala , mai pala decat este de obicei , iar buzele i-au devenit usor vinetii ceea ce ma facut sa ma panichez si sa ma ingrijorez .

Am fugit la mine in camera si am luat o pastila de ecstasy pentru ca asta era singurul lucru care imi trecea acum prin cap . Am pus pastila pe limba ei , iar apoi am luat sticla de apa ce se afla langa pat si i-am turnat pe gat , astfel incat sa i se duca in stomac . Stiu ca nu este bine ca am drogat-o , dar faptul ca s-a facut atat de moale in doar cateva secunde ma facut sa ma panichez . Oricum , sunt sigur ca nu are ce sa se intample foarte rau , cel mai grav lucru este ca atunci cand se va trezi va avea foarte multa energie , dar la cat se sleita este , cred ca sunt foarte putine sanse .

Ii priveam chipul care isi revenea la culoarea lui normala la fel ca si buzele ei . Avea niste trasaturi atat de blande si de frumoase . Arata ca un inger , nu arata ca un inger , este un inger . Comportamentul ei inocent si aspectul sau mirific o face sa fie un inger .

O iubesc atat de mult , iubesc totul la ea . Zambetul , ochii , corpul , tot . Nu este lucru pe care sa nu il ador la ea .

Perspectiva Ceciliei

Mi-am deschis usor ochii si i-am vazut trasaturile lui Zayn .

-Cici , esti bine ? , Zayn a intrebat ingrijorat in timp ce ma ridicat in fund si ma cuprins in bratele lui mari .

Aprob din cap si imi ascund fata in scorbura gatului sau inhalandu-i parfumul care mirosea mirific . Aplic un mic sarut pe gatul sau ceea ce il face sa isi stranga mainile pe talia mea .

Eram inca in prosop asa ca m-am ridicat usor din pat si m-am dus spre dulap de unde am luat o pereche de lejerie curata si o rochita neagra care imi ajungea pana la genuchii . Vroiam sa ma duc la baie sa ma schimb cand vocea lui Zayn ma opreste :

-Nu te schimbi aici ?

Intrebarea lui ma socat putin , iar obrajii mei au prins o nuanta de rosu gandindu-ma ca el ma mai vazut goala si cand ma scos din cada .

-E-eu ... , cuvintele nu ieseau pe gura mea si pur si simplu intepenisem in loc uitandu-ma la fata lui care ma privea cu blandete .

L-am vazut cum s-a ridicat de pe pat si a venit spre mine . A stat in jur de doua minute doar privindu-ma in ochii apoi mi-a tras prosopul de pe mine . Am observat ca imi studia corpul atent din cap pana in picioare ceea ce ma facea sa am emotii si sa rosesc .

Mi-a luat hainele din mana apoi a inceput sa ma imbrace cu ele . Sutienul a fost primul pus pe corpul meu , apoi chilotii si intr-un final rochita .

-Esti atat de frumoasa , mi-a spus apoi buzele lui s-au lipit de ale mele intr-un sarut dulce si plin de iubire .

Sunt suta la suta convinsa ca Zayn este baiatul pe care il iubesc si il voi iubi mereu . Nu stiu daca el ma iubeste atat de mult cat il iubesc eu , dar nu imi pasa pentru ca ma face sa ma simt intr-un fel in care nu m-am mai simtit de mult : ma face sa ma simt speciala , frumoasa si fericita .

_________________________

Din cauza ca am intarziat foarte mult cu (,) capitolul 38 , m-am decis sa il postez pe acesta mai repede si sper sa va placa .

Din nou , daca se strang 20 de comm.uri o sa pun next sambata.

Ly all ♡

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum