Capitolul 36 .

4.2K 235 37
                                    

       

        Perspectiva lui Cici

Buzele lui Zayn s-au lipit de ale mele , astfel formand un sarut . Sarut la care eu i-am raspuns foarte dornica .

Sunt asa fericita ca in sfarsit Zayn ma intrebat daca vreau sa fiu iubita lui . Adica noi ne-am mai sarutat si apoi brusc relatia dintre noi se racea si de asta nu am inteles nici o data daca am fost sau nu impreuna .

Sarutul s-a rupt pentru ca noi nu mai aveam aer . Il priveam pe Zayn in ochii lui ceea ce imi dadea mici fiori .

Mi-am sprijinit fruntea de pieptul lui Zayn pentru ca o mica ameteala ma cuprins .

-Hei , esti bine ? , Zayn a intrebat imediat .

-Da , am doar o mica ameteala , am spus , iar el si-a pus mainile pe spatele meu si a inceput sa il mangaie .

-Zayn ?

-Da micuțo ? , mi-a raspuns in timp ce a inceput sa traseze cu degetul cercuri imaginare pe spatele meu .

-Putem sa mergem la mami ? , am intrebat pe un ton de copil mic in timp ce mici lacrimi s-au format in ochii mei .

-O sa mergem , dar mai intai sa te faci bine , a spus , iar eu am scapat mici lacrimi pe tricoul sau.

-Cecilia , nu plange , Zayn a spus si ma departat de pieptul sau ca sa ma poata privi in ochii .

Mi-a sters lacrimile apoi mi-a sarutat fruntea , iar eu am zambit timid chiar daca lacrimile inca mai curgeau pe obraji mei .

Momentul ne-a fost intrerupt de doctorul care a intrat in camera . Mi-am plecat privirea si mi-am sters repede lacrimile .

-O sa revin , Zayn a soptit si mi-a sarutat crestetul capului apoi a parasit camera .

Doctorul citea ceva pe niste foi care cred ca erau fisele mele medicale dupa care a oprit aparatul care imi masura bataile inimi .

-Ma bucur ca v-ati revenit asa repede , acesta a spus cu un zambet .

-Cand o sa pot sa plec acasa ? , am intrebat analizandu-l mai atent . Era un doctor dragut si destul de tanar , avea ochii albastri , era inalt si bine facut , dar nu la fel de bine facut ca Zayn .

-O sa poti pleca maine , acesta a spus apoi a iesit din camera .

Zayn a revenit exact asa cum a spus , iar eu i-am zis de fapt tipat:

-Maine pot sa plec !

-Shh , da , da stiu , Zayn a spus apoi a chicotit usor .

Am chicotit si eu rusinata si pot sa jur ca sunt mai rosie ca un rac.

-Awwe , Cici , nu stiu daca ti-am mai zis , dar esti asa draguta cand rosesti , a spus Zayn in timp ce s-a asezat langa mine .

Mi-am ascuns fata in pieptul sau in timp ce el a chicotit , eu simtind vibratiile din pieptul sau.

-Te iubesc , a spus .

-Te iubesc , am spus .

Chiar il iubeam si pot sa spun ca (,) chiar daca sunt pe un pat de spital sunt asa fericita in momentul asta . Chiar daca am o tona de cicatrici care marcheaza momentele urate din viata mea , nu imi pasa pentru ca o sa am si cicatrici care marcheaza momentele frumoase din viata mea .

Somnul ma cuprindea usor asa ca m-am lasat mai mult pe Zayn si am cazut in lumea viselor .

***

Era deja 3 dupa amiaza si doctorul nu a venit sa imi zica (,) ca ma lasa sa plec .

Eram cu Zayn pe holul spitalului pentru ca am decis ca ne vom duce noi la doctor daca el nu a venit la noi .

Priveam toate persoanele care erau in jurul nostru cand de-o data ii zaresc pe tata si pe femeia cu (,) care este impreuna adica mama lui Zayn .

-Tata ? , intreb si se pare ca Zayn decat atunci ii observa .

-Oh , Cecilia , spune in timp ce ma priveste cu o privire indiferenta .

-Ce faci la spital , esti bine ? , chiar daca stiu ca lui nu ii pasa de mine eu nu pot sa nu intreb pentru ca il iubesc .

-El e bine si la fel si eu , noi doar am venit sa aflam sexul copilului nostru , mama lui Zayn spune cu vocea ei pitigaiata si cand ma uit la abdomenul sau destul de bombat ma simt de parca cerul imi cade in cap .

Lacrimile incep sa cada in jos pe obrajii mei asa ca trec de cei doi si cu Zayn in spatele meu .

Ii simt bratele cum se infasoara in jurul meu asa ca ma intorc cu fata la el si imi ascund fata in pieptul sau .

-Nu plange , prințeso , nu merita , acesta a soptit apoi mi-a sarutat crestetul capului .

Dupa ce m-am linistit , ne-am continuat drumul spre biroul doctorului si am intrat pe usa dupa ce am ciocanit si am auzit un "intra" .

-Aa , ma scuzati , am si uitat de externarea domnisoarei , da , o sa ii eliberez fisa , dar sa nu faca eforturi mari si sa nu se streseze pentru ca va avea ameteli , a spud rapid in timp ce a semnat pe o hartie .

-Aici trebuie sa semneze tutorele ei pentru ca am vazut ca nu este majora , doctorul a explicat in timp ce a aratat spre o portiune din foaie .

L-am vazut pe Zayn cum a semnat dupa care la salutat pe doctor si am iesit din spital .

-Zayn , tu nu esti tutorele meu legal , am spus cand ne urcam in masina .

-Stiu , dar tu esti a mea , a spus apoi mi-a sarutat fruntea .

________________________

Lasati mai multe pareri pentru ca altfel nu voi mai pune next .

Sper sa va placa , ly all ♡

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum