הם על הספה, צופים בשידורים חוזרים של האח הגדול, כוסות חצי ריקות של תה נחות על השולחן מולם, קרות ונטושות. לואי מכורבל בחיקו של הארי, חזהו של הארי משמש לו ככרית ושמיכת הצמר הכחולה והגדולה שבה הוא עטוף עליו. אף אחד מהם לא צופה בטלוויזיה, לא באמת- לואי נסחף לשינה והחוצה לה מדי פעם, ריסיו הארוכים מרפרפים על השמיכה. הוא כל כך עייף. הארי צופה בו יותר מכל דבר אחר, אחת מידיו הקטנות שלו בידיו הגדולות, מחליק לאורך עורו ועוטף אותו בתקווה לספק לו חום כלשהו.
"הארי," הוא ממלמל, או לפחות זה מה שהוא עושה בראשו. עיניו של הארי עדיין בוהות בחלון, ואז הוא מבין שמילותיו לעולם לא יצאו מפיו. מתוך תסכול, הוא מושך בעדינות בחולצתו של הארי, ואז זה לגמרי עובד לו כי בשנייה כל תשומת ליבו של הארי עליו, אצבעותיו לחוצות על מצחו, מסרקות את שיערו אחורה וקדימה, אוחזות בלסתו.
"היי, בו," הוא אומר, מבטא כל מילה כדי שיהיה ללואי יותר קל להבין. עיניו מתרחבות טיפה והוא מטה את ראשו כאילו שואל , מה קורה?
לואי עוצם את עיניו שוב, לוחץ את שפתיו יחד, מחפש בתוך הבלאגן במוחו אחר מילים. זה לא לוקח כל כך הרבה זמן כרגיל. מכה אחרונה של מזל כנראה. "רק...." הוא מתחיל, אצבעותיו מסתלסלות הדוק יותר סביב בד חולצתו של הארי, ראשו הולם כאשר הוא מתקשה לדבר. "אוהב אותך." המילים נבלעות אחת בתוך השנייה ונאמרות בשקט, אבל הוא יכול להבין מהמבט על פניו של הארי שהוא הבין. בחולשה, הוא מטה את ראשו כלפי מעלה לכיוונו של הארי והארי עושה את השאר, לוחץ את ידיו הרועדות על לחיו הלחות של לואי ולוחש אליו מילים שהוא לא מבין, אפיהם מברישים אחד את השני והוא ממצמץ בעייפות, מנסה להעלות על פניו סוג של חיוך אבל הארי פשוט מחניק את יבבותיו ומצמיד את שפתיהם יחדיו.
זה מרגיש כמו בית.
ההקלה שהוא מרגיש כאשר הוא מצליח לבסוף להוציא את המילים היא ההרגשה הכי טובה שהייתה לו מזה זמן רב, והוא נותן לעיניו להיעצם שוב כששפתיו של הארי עדיין על שלו. זהו זה , זהו זה, זהו זה , זהו זה מוחו קורא קריאה קצובה. זה כל כך מנחם שהוא כמעט לא מרגיש שהארי נוקשה מתחתיו. כמעט. הארי מדבר עכשיו אבל מילותיו מהירות מדי ומטורפות ולואי עייף מדי בשביל אפילו לנסות להבין מה הן אומרות. זה מרגיש כאילו הוא נופל אל תוך מחילת הארנב, העולם מסביבו הולך ומחשיך וזה כל כך מעייף לנסות למשוך את עצמו החוצה אפילו עם העזרה של הארי. הוא רק רוצה לישון.
בית, הוא חושב, לוחץ את פניו אל חזהו של הארי ונושם עמוק.
בית
YOU ARE READING
hoping this cold Blue water scrubs me clean and spits me out again[L.S] - מתורגם
Fanfiction[גמור] "תישאר" , הארי לחש בנואשות, לוחץ את שפתו לרקתו של לואי כאילו הוא יכול איכשהו להפחית את הכאב שגודל שמה , אך הוא לא יכול לגרום לכאב להפסיק לא משנה כמה קשה הוא ניסה הוא לא יכול לגרום ללואי להישאר. פאנפיק מתורגם- לא אני כתבתי! תאריך התחלה: 25/10...