פרק 25

458 54 17
                                    

זה התקף אפילפסיה, הרופא מספר לו. רע, אבל שכיח אצל חולי גליובלסטומה. הארי מרגיש כאילו הוא רוצה להקיא שוב  .

כשלואי מתעורר, הוא צורח מכאב, אוחז בראשו עם אצבעות רועדות ותופס בידה של האחות ומתחנן, "בבקשה תגרמי לזה להיגמר, בבקשה תגרמי לזה להפסיק, רק תפסיקי את זה."

אז הם חותכים אל תוך קרקפתו, לוקחים את תחינותיו של לואי כרשות. הם מסוגלים להוציא חלק מהגידול, אבל לא מספיק. אפילו לא קרוב למספיק. זה רע הם אומרים, מנענעים בראשם ומביטים בעצב אל הארי כשהוא מתמוטט בחדר ההמתנה, ראשו בידיו. כל כך פאקינג רע.

הוא בוכה חזק יותר כאשר הוא רואה את לואי, נראה כל כך קטן ועייף במיטת בית החולים, חתיכת שיער חסרה מראשו ותפרים איפה שהם חתכו אל ראשו, דקרו מסביב למוחו. הוא צריך להיות מלווה החוצה עד שיוכל להרגיע את עצמו. כשהוא עושה זאת לבסוף, לואי לא מוכן לדבר, אבל הארי לא צריך שהוא ידבר. הוא רק יושב בכיסא ליד מיטתו, מתאים את אצבעותיו לצורות של קעקועיו של לואי.

ג'יי(😭) וכל הצוות כבר שמה בבוקר למחרת, מתקהלים סביב לואי ואחיותיו בוכות, בוכות ובוכות וכשהתאומות זוחלות למיטה לידן לואי רק מלטף את שיערן בשקט, ממלמל, "זה בסדר. אני בסדר. אל תדאגו לגביי. אני בסדר." ג'יי חייבת לעזוב את החדר והארי עוקב אחריה, עוטף אותה בחיבוק הדוק וחם כי הוא מבין את זה.

"אני יודע," הוא לוחש, פניה של ג'יי לחוצות אל כתפיו, מכתימות את מעילו עם מסקרה מעורבבת בדמעות, "אני גם מפחד."

הבנים גם באים לבקר, מתכווצים אל תוך כמה כסאות ליד מיטתו של לואי ומדברים איתו בהתלהבות ובמהירות, וזה שובר את ליבו של הארי כשלואי אך ורק מביט בהם, ממצמץ ואבוד, כל כך מבולבל.

הארי מנסה לחזור על מה שהרופאים אמרו לו בשביל הבנים, שהם צריכים להאט טיפה, שמוחו של לואי לא עובד כרגיל כרגע ושזה ייקח לו קצת זמן להבין אנשים אז הם צריכים להאט קצת בכדי לא להציף אותו.

הם מהנהנים בחיוך, והדרך שבה הם מדברים איתו לאחר מכן כל כך שוברת לב בעדינותה שהארי חייב לעזוב את החדר.

לואי יכול לחזור הביתה לאחר חמישה ימים. כמה תמונות שלו עוזב את בית החולים, כובע הגרב של הארי על ראשו מכסה את הצלקות שלו, זה יכנס לצהובונים, אך כתקרית קטנה, חיידק בבטן. זה ברור ממבטו המזוגג של לואי ולחייו החלולות שזה לא המקרה, אבל רוב האנשים לא מפקפקים בזה. זרם של ציוצי תרגיש טוב! :) מתפרסמים, כולם מתייגים את @Louis_Tomlinson, וזה גורם להארי להצטמרר.

איכשהו, כשלואי עובר דרך הדלת, מונחה על ידי ידו החמה של הארי על גבו הקטן, ומייבב "רק רוצה לחזור למיטה, האז" , הארי יודע שדברים אינם יחזרו להיות שקטים כמו שהיו בעבר אף פעם.

השעון מתקתק על הקיר, הוא רועד. 

hoping this cold Blue water scrubs me clean and spits me out again[L.S] - מתורגםWhere stories live. Discover now