פרק 31

485 60 12
                                    

⚠️אזהרה: תוכן בעל אופי מיני אתם מוזמנים לדלג אם לא מתאים לכם, אני אסמן מאיפה זה מתחיל ואיפה זה נגמר עם כוכביות.⚠️

תהנו ☺️

הם שוכבים, כי לואי מרגיש טוב יותר ממה שהוא הרגיש זמן רב והוא מתחנן לכך, לוטש מבטים אל מפשעתו של הארי ומושך בחולצתו, מקרב את פניו אל חזהו של הארי ומייבב בנואשות. הקמעות שניתלים מצווארו מייצרים קול מתכתי, כמו פעמונים של חג המולד.

אז הארי מוותר אחרי שהוא גורם ללואי להבטיח שהוא יגיד לו לעצור אם הוא עייף מדי.

*****

"כל כך יפה," הארי ממלמל, ידיו מסרקות את שיערו של לואי מבסיס הקרקפת שלו, רך ודק והוא מרגיש כאילו הוא ישתגע אם לא יוכל לגעת בלואי עוד פעם אחת. "אתה כל כך יפה, בייבי. תמיד כל כך יפה בשבילי. אוהב אותך כל כך."

הארי יודע שהוא אומר יותר מדי ומהיר מדי בשביל שלואי יבין לגמרי אבל לא נראה שאכפת ללואי. הוא רק מתקמר למגעו של הארי, מילל, "כן, כן, עוד."

הארי מרגיש כאב עמוק בלבו, כי כן, נתמך מעל לואי שמתפתל ומתעוות מתחתיו, מתנשף בחדות כאשר הארי נושך את שפתו ומטה את ראשו לאחור כדי לחשוף את גרונו להארי כאילו הוא רק מתחנן שהוא יסמן אותו, זה מרגיש כאילו הכל הולך להיות בסדר. או שלכל הפחות הוא יכול להעמיד פנים.

לואי היה כל כך עייף לאחרונה, אבל הלילה יש לו מספיק כוח כדי לכרוך את ידיו סביב צווארו של הארי, מחזיק את עצמו בזמן שהארי דוחף עצמו אל תוכו טיפה בגסות , נושך את אוזנו עם ידו על איברו והכל נגמר מהר מדי. הארי רוצה לבכות, מתמוטט בחזרה אל הספה עם לואי בזרועותיו, רפוי חמים וכנוע.

*****

"יום הולדת שמח, בייבי," הארי ממלמל, קולו עבה ומעורבב עם תשישות והוא שמח מדי מכדי להרגיש שום דבר אחר כרגע. "אוהב אותך. אוהב אותך כל כך." לואי רק מהנהן, מתרפק על חזהו של הארי עם אפו ועוצם את עיניו.

הם נרדמים על הספה, מתענגים על הזוהר של אורות עץ חג המולד וקולו של פרנק סינטרה מזמר את  have yourself a merry little Christmas

hoping this cold Blue water scrubs me clean and spits me out again[L.S] - מתורגםWhere stories live. Discover now