•80•

115 7 58
                                    

פרק אחרון💔😭
קחו לכן טישו לפני הקריאה תתרוחו על הספה, ותנשמו נשימה עמוקה.
שיט, אל תהרגו אותי🙏
_______

נקודת המבט הארי

״אתה בטוח שזו הכתובת הנכונה?״ שואל לואי, בעודו סורק את חלקת האדמה הגדולה, עצי ברוש מכסים חצי מהשטח הירוק, משער הברזל ועד דלת הכניסה.

״כן, זו הכתובת״ עונה ליאם בקרירות, ומוציא מהתיק החום אקדח שחור. ״יש לנו אורחים״ הוא מחווה בראשו לעבר זוג גברים
שמתקדמים לכיוונינו.

לואי זוקר לעברי אצבע מאשימה, ״תתנהג יפה״ הוא אומר בקול תוקפני וסמכותי. כאילו אני ילד קטן שמשתולל בתוך חנות חרסינות, והוא מפחד שאשבור את הכלים היקרים.

״מה שתגיד״ אני יורק בזלזול, ומעיף את ידו.

מאז שנסענו לאחוזה, כל הדרך הם מתנהגים אליי כאילו אני ילד שצריך שמירה. אומנם יש לי פתיל קצר, ואני נדלק כשלוחצים על נקודות רגישות, אבל אני יודע איך לשלוט בעצמי כשאני רוצה.

״ברוכים הבאים, חיכינו לכם״ אומר הגבר הגבוה בחיוך.

הוא שרירי יותר מהנער הצעיר שלוקח את התיקים שלנו מהמכונית. קעקועים רבים מבצבצים דרך צאוורון חולצתו האפורה, שיערו הג'ינג'י משוך לאחור עם יותר מידי ג׳ל. ויש לו צלקת גדולה, שמשתרכת מארובת העין ועד לאמצע הלחי, שהוא מנסה לכסות אותה בעזרת משקפיים.

״אני צ׳ארלי העוזר של אדריאנו, והבחור הלא מנומס שם זה טומי״ הוא מצביע לעבר הנער שמתרוצץ ממקום למקום. ״תצטרכו להחליף בגדים, אדריאנו לא אוהב שמגיעים אליו בבגדים כאלה״

״ברור אחרת אלוקים יכעס״ ליאם לוחש בזלזול, מספיק חזק כדי שצ׳ארלי ישמע ונשען על מכסה המנוע. אני ממרפק אותו, והוא מגלגל עיניים. ״אתה יכול להגיד לבוס שלך שהוא יכול לקפוץ לי״

צ׳ארלי שועט לעברו של ליאם ומצמיד אותו בחוזקה למכסה המנוע, ״תקשיב לי טוב בחור צעיר, אני מחלק כאן את הפקודות, וכשאני אומר לך או לאחד החברים שלך ללכת ולהחליף בגדים. אתה הולך בלי שום בעיות זה מובן?״ הוא יורק בכעס.

״אחרת אתה תפגוש אותי יותר עצבני ממה שאני עכשיו, ותאמין לי אתה לא רוצה להתעסק איתי״ ליאם מהנהן בפחד, ובולע רוק. צ׳ארלי מתרחק ממנו, ומנקה את כפות ידו במכנסיו המלוכלכים.

״יופי, אם כך זהו יום המזל שלכם חברים. וינסלט מחכה לכם במטבח, היא הכינה עבורכם אוכל מיוחד. אבל אל תתרגלו, הלב שלי לא נדיב בדרך כלל. וחוץ מזה תיראו איך אתם ניראים, לא יזיק לכם משהו לאכול״ הוא אומר בשחצנות, סורק אותנו במבט נגעל ונכנס פנימה לאחוזה.

The Vow / HarryWhere stories live. Discover now