הפרק מלא קללות, וניבולי פה. מי שזה מפריע לה יכולה לדלג על הקטעים.
מקווה שתאהבו, לא לשכוח להגיב ולהצביע💃♥️
נ.ב- אני כל כך אוהבת את קמילה בפרק הזה!
תהרגו אותי אחר כך 🙃
______________•נקודת המבט הארי•
10.3.2005-התחלות חדשות
״לא לשכוח להגיש את העבודה בפסיכולוגיה, משוחררים״
זרקתי על השולחן את העבודה המזויינת שלקחה ממני שעות שינה שלא יחזרו, סגרתי את הלפטופ ומיהרתי לצאת מאולם הרצאות, הישר למיטה החמה והנעימה שלי. כאב הראש שהרגשתי היה הגרוע ביותר השבוע, חד כסכינים וכבד כפטישים ההולמים בקיר. סימן לכך שחגגתי יותר מידי במסיבת האחווה ליל אמש.
עסיתי מעט את רקותיי, בתקווה שהמטרד יעזוב את נפשי, לכמה דקות מזוינות. ״אחי, אתה ניראה נורא״ שמעתי את מאט מאחוריי.
״כואב לי כל הגוף״ הודתי. ״פעם הבאה תעצור אותי בכוס החמישית״ הפנתי את מבטי למאט, שישב על הספסל וקרא ספר.
״אתה לגמרי יודע איך לחגוג סטיילס״ מצחקק וניזכר במאורעות אמש, סוחף אותי ביחד איתו. ״כמה בחורות זיינת בשירותים?״ השמועה מתפשטת יותר מהר משחשבתי.
גירדתי בעורפי, והבטתי לאופק השומם. האמת שלא זיינתי אף אחת בשירותים, אחת הבנות ירדה לי וזה היה נורא ראו שזו הייתה הפעם הראשונה שלה, אז דחיתי אותה. בבוקר קמתי בחדר לא מוכר והזין שלי כאב כמו גיהינום, הרגשתי שעוד רגע הוא נושר מהמקום. ''לא יודע, אבל מספיק בשביל שלא אוכל ללכת''
הוא הניח את הספר לידו מחייך חיוך עצוב. ''ורוניקה זרקה אותי'' בגללו יצאנו לשתות ולדפוק את הראש, הכל בגלל אהבתו לזונה ההיא. שפשוט משתמשת בו כשהיא חרמנית ועצובה ואז זורקת אותו לזבל. והוא נהנה מזה כי מי לא ירצה שהבחורה הכי שווה באוניברסיטה תיפול לרגליו? האמת ששניהם זוכים בהטבות, היא בסקס מזדמן והוא בכניסה למסיבות הכי שוות ונחשבות באחווה.
''אולי סוף סוף תפסיק להיות אידיוט מזדיין'' סטרתי לחזהו ונשמתי נשימה עמוקה, מקשיב לקולות הציפורים במקום לזיבולי השכל שלו.
''אני הולך למעונות, יש לי מחר תצוגת אופנה, החבר שלך צריך להיות יפה'' הוא שלח לי אצבע שלישית וחזר לקרוא מאיפה שהפסיק.
YOU ARE READING
The Vow / Harry
Fanfiction״הזכרונות הם גן העדן היחיד שאי אפשר לגרשנו מתוכו.״ באותו היום בו הארי פגש את אדליין כל הרגשות שלו הוצפו מחדש. הוא אהב אותה עד עמקי נשמתו, והחליט שמהיום ועד שארית חיו הוא יאהב אותה לעד. עלול להכיל: תכנים מיניים שפה גסה מוות. #מקום ראשון בפאנפקשין...