ואו! כמה התגעגעתי לחזור לכתוב!
נעלמתי להמון זמן בחודש הבא אני משתחררת מצהל
והתקופה האחרונה הייתה עמוסה בשבילי, לא אוסיף במילים
ואאחל לכן שהתקופה המשוגעת תעבור ושהחיים הקודמים יחזרו ושתהנו מהפרק כמו שאני אהבתי לכתוב אותו♥️—————————
•נקודת המבט לואי•
ידיי מקלידות את מספר הטלפון היחיד שזכרתי בבירור ומוחקות לפני שהשיחה פועלת, נשימותיי מאיצות וחזי עולה ויורד בקצב מסחרר אגלי זיעה נוטפים ממצחי וזולגים עד לשפתיי. החדר מסתחרר סביבי גרוני יבש כמדבר סהרה ואני מרגיש שאני עומד להתעלף.
אני מסיים את המים שנשארו בבקבוק שקניתי קודם לכן בקולניות האופיינית לאדם צמא ונשען כנגד הקיר מסדיר נשימות, רגליי נושאות למעלית אולם מצפוני מכריח להישאר ומזכיר שזה למטרה טובה.
אדליין חייבת להיות בצד שלנו ובשביל זה יש לי את קלף המיקוח שישנה את כללי המשחק, עדיף אמת כואבת מאשר שקר מלטף.כשהדלת נפתחת ואדליין עומדת מולי יפה כציור יקר במוזיאון הלובר לבושה בג'ינס צמוד חולצת ג'רזי כחולה ושיערה אסוף, מילותיי מסתבכות ואני טובע תחת תכול עיניה. אני סותר מטאפורית לראשי מקפיץ צרור מפתחות בכף ידי ומכניס עצמי פנימה לפני שאתחרט.
״לך מפה לפני שיתחילו לעוף חפצים״ יורה סאם בגועל דוחפת אותי החוצה כלאומת שבאתי.
אני מביט באדליין מבולבלת הולכת סחור סחור משחקת בעצבנות בצמיד הכסף בפרק ידה מתיישבת על המיטה אבל קמה כאילו ישבה על מסמדר דוקר, סאם מטיחה בי כרית ״איך אתה מעיז להראות את הפנים שלך כאן?״ הדלת נפתחה והבחורה הרגוזה מעיפה אותי מהמקום לא לפני שסותרת לפניי סטירה מצלצלת.
הרגשה הכי מאכזבת שניתן להרגיש מאין כישלון צורב בכל המשתמע מכך בושה, בדיוק כשהטלפון מצלצל וליאם מופיע על הצג תלתליה הזהובים של סאם מופיעים במסדרון.
״סאם תקראי לו שיחזור״ מצווה עליה אדליין והבחורה נענת בהתרסה.
״אם אתה עושה שטויות אני לא אעצור עצמי מלהרביץ לך״ לוחשת לי כשאני קרוב אליה ונכנס חזרה לדירה.
בשביל שאד והבחורה הרגזנית לידה יקשיבו לי אלך ישר על הקלף הראשון שאחריו בטוח הרוחות בחדר ירגעו, אני פושט מעליי את החולצה וסאם ממהרת להגיד ״לא החזרנו אותך בשביל לראות את הקוביות שלך״ ומגלגלת עיניים.
YOU ARE READING
The Vow / Harry
Fanfic״הזכרונות הם גן העדן היחיד שאי אפשר לגרשנו מתוכו.״ באותו היום בו הארי פגש את אדליין כל הרגשות שלו הוצפו מחדש. הוא אהב אותה עד עמקי נשמתו, והחליט שמהיום ועד שארית חיו הוא יאהב אותה לעד. עלול להכיל: תכנים מיניים שפה גסה מוות. #מקום ראשון בפאנפקשין...