•1•

4.4K 134 141
                                    

מטוס החברה בריטיש איירווייז, נחת בעיר מילאנו שבמדינת איטליה. עיר העסקים ומרכז אופנה בינלאומי, אשר קיימים בה גם מוקדי משיכה לתיירים. זו עיר חשובה בתחום האופנה, לסטייליסטים מתחילים ולדוגמנים בשיא הקריירה, העיר שוקקת חיים מטף ועד נשים. כולם נמצאים במילאנו בודקים חנויות מצטלמים ליד פסלים מוכרים ואהובים, או סתם מטיילים בעיר היפה נהנים ממזג האוויר הקיצי שתקף אותה.

בעוד יומיים בדיוק, העיר השוקקת תהפוך לטרנד חם בתחום האופנה והעסקים. דוגמנים, סטייליסטים, אנשי עסקים ותיירים יבואו לפקוד את העיר בגלל שבוע האופנה הקרב ובא.
ההתרגשות בשיאה וליבו של הארי דופק בחוזקה, זו תיהיה מקפצה בשבילו כדוגמן מצליח. אף אחד לא הכין אותו למעמד בסדר גודל שכזה, שבו הוא יראה את כל האנשים שהוא מעריץ ומכיר. הוא נושם נשימה עמוקה, ופותח את חגורת הביטחון מושיט את ידו אל ביתו הקטנה אספרנסה, ושניהם יוצאים מירכתי המטוס אל האוויר הצח של מילאנו היפה.

בשדה התעופה, מחכה להם אדם גדול מימדים עם שלט לבן, ובו רשום שמו של הארי באותיות מבולגנות. הוא הניח לעצמו שזה דארווין, העוזר האישי של נייל שבא לאסוף אותם משדה התעופה, אל המלון שבו ישהו במשך כמה ימים.

״שלום לך אדוני״ דארווין, אמר ומושיט את ידו ללחיצה. אני משחרר את אחיזתי, מידה הקטנה של אספרנסה ומושיט את היד ללחיצה מהירה.

״שלום, לך עלמה צעירה״ לאחר לחיצת היד, הוא מתכופף אל אספרנסה ופורע את שיערה, היא מחייכת אליו ואוחזת שוב בידי.

אנחנו יוצאים משדה התעופה, ובכניסה מחכה לנו ואן שחור אספרנסה רצה אל הדלת ומחליקה למושב האחורי. אני מכניס את המזוודות, לתא המטען ומצטרף אל אספרנסה במושב האחורי. מחשבות רבות מתגנבות לראשי ואני נאנח בקולניות, ליל אמש היה עמוס מאוד, צילומים לשער החדש באוסטריה שבו את כוחותיי, איפור, שיער, בגדים זהו רק קמצוץ מכל היום העמוס שעברתי. אבל לטוס מארץ לארץ עם ילדה קטנה, זה בהחלט מתיש אבל זאת העבודה שאותה בחרתי ואני נהנה מכל רגע, כך גם אספרנסה אז אין לי שום תלונות.

הנסיעה אל המלון, לא אורכת יותר מחצי שעה. האוויר הקיצי של איטליה מחמם לי את הלב ואני שמח. אני שונא חורף, את כל הגשמים והרוחות החזקות. אז כשמגיע הקיץ זו שימחה לעד, שמש גדולה וצהובה יוצאת אל השמיים הכחולים והגדולים, שולחת את קרניה ומחממת את היום.

"אבא, נוכל ללכת לקנות גלידה של מפלצות?" אספרנסה, הרימה את ראשה מחיקי, והביטה אל תוך זוג עיני הירוקות מדגימה לי את גלידת המפלצות שהיא רוצה.

"בטח, ניקח את הגלידה הכי טעימה, עם מלא מלא תוספות מוזרות ומשונות שמפלצות אוכלות" אני טופח על הבטן החשופה שלה והיא מצחקקת, אני מתיישר היא עושה כדבריי ושנינו יוצאים מהוואן השחור, אל כיוון הלובי היוקרתי של המלון.

The Vow / HarryWhere stories live. Discover now