•23•

524 29 9
                                    

יפות שלי אני רוצה לאחל לכן חג סוכות שמח!💕
מזכירה לא לשכוח להגיב ולהצביע. מקווה שתהנו מהפרק, אוהבת עד הירח -L-
----------

נקודת מבט הארי

״התגעגעתי אלייך אח יקר״ ליאם טפח על גבי גורם לי להסתובב לכיוונו. עיניי כבר לא הסתכלו על אדליין אלא הביטו בליאם המכפתר את חולצת הפולו המנוקדת שלבש.

ניזכרתי ביום אחד שהיינו בשוודיה עם כל הצוות וניכנסנו למתחם ענק מלא מלא בקרח, פסלים מאגדות ילדים עוצבו לפי הגיבור האהוב ואפילו הקדישו פינה לגדולי האומה שעשו היסטוריה עד ימינו.

זה היה מקום לא שיגרתי אבל נהנתי מאוד, עשינו טיול קטן ואז הגענו אל המקום שבו יצלמו אותנו למגזין האופנה i-D הבריטי זה היה מתחם החלקה על הקרח ענק ביותר, שום נפש חיה לא החליקה או הלכה בראדר לפי מה שהבנתי מנייל וסוזן סגרו לנו את המקום במיוחד לצילומים.

ליאם וטיילר חששו לעלות על נעלי החלקה ולהחליק במתחם למשמע הוראותיהם של המפיקים, אף אחד מהם לא ידע להחליק אז צירפו להם מדריך שילמד אותם מאפס וכך היה.
ג'רארד לימד את השניים להחליק על הקרח כאילו היו אלופי עולם, ושום פחד כבר לא נישקף בעינהם.

״סיימת לעצב את הקולקציה?״ שאל אותי. ציקצקתי בלשוני לשלילה וקיפלתי את הגינס עוד קיפול אחד, כדי שלא יסרבל אותי בזמן שאני מחליק.

״בעוד חמישה ימים אנחנו טסים לבנקוק גבר, אתה יודע שזה לא ימצא חן בעיניי נייל או החברה שלא הבאת להם סקיצה ראשונה״ הוא יידע אותי במה שהזהירו אותנו בתדריך לפני החג.

דולצ'ה וגבאנה יכולים להיכנס לי לתחת גם נייל, אני לא יודע מה לעשות אין לי איפה להשאיר את אספרנסה בזמן שאהיה חודש בצילומים. אחותי הולכת לבן זוגה כך שזה לא בא בחשבון להתעלק עליהם, ליאו ילד קטן-

״אתה שמעת מה אמרתי?״ שאל אותי והנהנתי לשלילה, הייתי עסוק במחשבות כך שלא שמתי לב שהגיע תורינו להיכנס למתחם. ״אנחנו ניכנסים עכשיו ובעוד חצי שעה מחליפים זוגות״

״על מה אתה מהרהר? הראש שלך נמצא בעננים״ שאל אותי והחליק אל הקיר הקשיח, עליתי מיד אחריו וניצמדתי כמוהו לקיר.

״על אספרנסה אני מנסה לחשוב מה לעשות איתה, האם להשאיר אותה באנגליה עם ההורים או לתמרן בין הנסיעות ולבוא לאמריקה כל יום״ נאנחתי וגירדתי את עורפי שברתי את הראש במטרה למצוא את הסידור הנכון לאספרנסה שלי.

The Vow / HarryWhere stories live. Discover now