•44-חלק 2•

231 12 49
                                    

ואו יצא פרק ארוך!
אוהבת הכי בעולם לא לשכוח להצביע ולהגיב!
———————-

נקודת המבט אדליין

חופשת החגים הסתיימה עזבתי את בית הורי באנגליה וחזרתי לניו יורק לחיי המשעממים, לחדרי במעונות המכללה ולשיעורי הבית והמבחנים הרבים. הרבה דברים קרו במהלך החופשה טובים ורעים כאחד בלייק וליאם חזרו זה אל זה והאהבה שלהם פורחת ובלתי ניתנת להפרדה, לעומת זאת קייל זרק אותי והתפטר מהעבודה במסעדה לואי השתחרר מהכלא כחף מפשע ובטענה שלא החזיק סמים אלא מישהו הפליל אותו.

אני רוצה להאמין שזה נכון שאכן לואי לא נגע בסמים אבל עד שאין לי הוכחות מול העיניים מבחינתי הוא עדיין אשם, היום בערב ג'וליאן אחיה של סאם מתחתן וזו חגיגה כפולה כל החברים ובני משפחתה יגיעו לניו יורק. אנחנו עושות את דרכנו למרכז העיר הרמזור מתחלף וגושי הפח הצבעוניות נוסעות אחת אחרי השניה כל אחת ליעדה הרדיו מזמזם שירי פופ עכשווים וסאם מזמזמת אותם בהנאה.

״עלה במוחי רעיון מבריק!״ היא מוחה כפיים ומחלישה מעט את הרדיו. אני מרימה גבה בהשתאות ומחכה לרעיונה המבריק.

חיוך זדוני עולה לפניה ואני מתפללת לאלוקים שזה לא משהו משוגע. מה הבחורה הזו מתכננת?

״הכינותי מראש מחסה כך שאם תרביצי לי אהיה מוגנת״

״נו כבר מפגרת״ אני מאיצה בה והיא מסתדרת במושבה מוציאה את הכרית שהביאה מהחדר במעונות ומתחבאת מאחוריו.

״את והארי הרי חזרתם לדבר ואני רואה כמה את חולה לו על התחת המעוצב , והייתה לו יומולדת לפני חודש אז חשבתי אם אנחנו בקניון אולי תיקני לו מתנה?״ היא קורצת לי וישר מכינה את המחסה.

״סמאנתה!! אני שונאת אותך״ אני שולפת את הכרית מידה וסוטרת לכתפה.

״אני חושבת שזה מאוד רומנטי״ היא קרצה ותקעה בי מרפק בצלעות המאשר את מחשבותיה הזדוניות.

אני מגלגלת עיניים לוחצת על הגז ונוסעת אחרי משאית בטון שניתקעה בפקק הארור. ״למה את לא קונה להארי מתנות? את לא מפסיקה לדבר עליו אישה!״ אני מחזירה את שאלתה ומושכת כתפיים.

״קניתי לו המון מתנות בחלום הרטוב שלי״

״לפחות נהנת סאם?״ והבחורה הבלודינית מהנהנת לידי בהתלהבות, כשאנחנו מגיעות לקניון סאם קופצת מהרכב עוד לפני שהספקתי להגיד את שמה והיא נעלמת בהמון הגדול.

The Vow / HarryWhere stories live. Discover now