•25•

493 27 24
                                    

בפרק הזה יש פלאשבק מהעבר של אדליין אז כשתיראו את הכתב נוטה לצד תדעו שהגעתן ליעד!

נקודת מבט של אדליין

הולי העבירה את מסרק הקוצים מקודקוד ראשי ועד לאמצע גבי היכן ששערי הגלי הפסיק לצמוח, הושטתי את ידי לשידת העץ הלבנה שעמדה ליד מיטתי וחפשתי אחר שרשרת הצלב שהנחתי כאן לפני שניכנסתי מתחת לזרם המים החמים במקלחת.

כשסיימה להעביר את המסרק כנגד שערי הרטוב עוד כמה פעמים ולהתיר קשרים מעצבנים שהפריעו בזמן מלאכתה קמה ממטתי והלכה לחבר את האייפון שלה לשקע הלבן שבקיר
״את יודעת שזאין התקשר אליי היום אחרי שחזרתי מביתה של סקיילר״ אמרה לפתע והתיישבה על הכיסא שצמוד לשולחן הכתיבה.

״זאין שלמד איתי כימיה?״

״כן אדליין״ אמרה בחוסר חשק כאילו אני אמורה לדעת על מי היא מדברת כבר מהשנייה הראשונה, ואספה את שיערה הבלונדיני לפקעת מרושלת.

״הוא הציע לי לצאת איתו מחר למסיבה אצל חבר שלו״

״הוא בן 24 הולי! הוא גדול ממך בפאקינג שש שנים!״ הרמתי את קולי ושיחררתי את המגבת הלבנה שעטפה את גופי אחרי המקלחת החמה.

״אני יודעת אדליין, בגלל זה אני שואלת אותך מה לעשות איתו״

״אני חושבת שתרדי מזה הול, אומנם הוא בחור חתיך ומושך מאוד אני בהחלט יכולה להבין למה נידלקת עליו. אבל את לא יכולה לצאת עם מישהו שלומד באוניברסיטה את צריכה להתמקד עכשיו בלימודים״ אמרתי, בזמן שידיי חיפשו בתוך הארון הגדול אחר בגד חם ללבוש לפני שאני אהפוך לגוש קרח.

״אני יכולה לשלב את שני הדברים ביחד, זה לא כל כך קשה כמו שזה ניראה״

״הולי, מה עם לוקאס אתם עדיין בקשר?״ כשידיי מצאו את מבוקשי לבשתי במהרה את בד הפיגמה הצמרירי על פלג גופי העליון והחלקתי את רגליי אל המכנסיים התואמים.

אני בהחלט רוצה שאחותי הקטנה תמצא את האחד שיגרום לה לפרוח ולהיות מאושרת, אבל כרגע היא קטנה ועדיין לא יצאה אל העולם הגדול שבחוץ המלא במכשולים ובסכנות שאורבות לאדם מעבר לפינה וחבר כרגע הוא לא האדם הנכון בשבילה, אם כמה שאני אוהבת את זאין ומכירה את האופי המדהים שלו אני לא חושבת שבחור בן גילי יוכל לספק לה את רצונותיה.

״אני לא מאמינה עלייך אד! את חושבת שלוקאס יוכל להחליף את זאין נכון?״

The Vow / HarryWhere stories live. Discover now