•57•

181 13 83
                                    

אהובות, מה שלומכן?!
אל תשכחו להגיב ולהצביע!!
וכמובן לכו לבקר בעמוד המדהים של hazza_maayan
בפרק יהיה קטע כחול אז מי שלא מעוניינת לקרוא מוזמנת לדלג עליו.
הפרק מוקדש לך! מעיין♥️
_________________

נקודת המבט אדליין

״תכבי את הנרות!״ קופצת דייזי בצהלה, ומקרבת אליי את העוגה הבוערת. אני עוצמת עיניים, לוקחת נשימה עמוקה, ומכבה את הלהבות בנשיפה חדה.

ג'ואי, כורך יד מלאה בפרורים מסביב לגבי. ״מה ביקשת?!״ צועק, ולוגם מהיין המבעבע בגביע.

״אם אספר, זו כבר לא תיהיה משאלה״ טפחתי על ירכו, וסיימתי את תכולת הגביע שהחזיק, הוא החמיץ פנים וגילגל עיניים.

תמיד שנאתי ימי הולדת, לדעתי זהו סתם יום חסר משמעות. בו אתה נאלץ להרעיף חיוכים מזוייפים לכל עבר, ונאלץ לשחק אותה נחמד לאנשים שאתה שונא רק בגלל המתנות השוות שהביא איתו.

אולי בגן חיבבתי ימי הולדת כשהגננת אופה עוגה לכבודך, מושיבה אותך על כיסא, בזמן שכל הילדים מסתובבים סביבך וצוחקים כשאתה מגיע הכי גבוה לשמים. אבל מאז שאדריאנו, לקח את גרייסון איתו וברח לאלוקים יודע איפה, היום שעוד חיבבתי הפך רישמית לשנאה טהורה.

״לכי להתארגן אישה, תזיזי את התחת המעוצב שלך לאמבטיה! ההפתעה לא יכולה לחכות יותר מידי!״ סוטרת סאם לישבני, ודייזי צוחקת בשעשוע כשצווחה נפלטת מפי.

סאם מצקצקת בלשונה, כשאני מעבירה את ידיי על שימלתי השחורה, שנחה על המיטה. פשוטה ואלגנטית, אבל לא חושפת יותר מידי.
ומצביעה על השימלה האדומה, הקצרה, והשקופה. שצועקת ׳זונה׳ מקילומטרים הנחה על קולב ליד המראה.

״אני לא בטוחה כל כך״ גירדתי בעורפי וזזתי באי נוחות, זה לא אמור להפריע לי כל כך. הרי התלבשתי בצורה הזאת כשגיליתי מודעות עצמית.

״את לא הולכת להלוויה, מתוקה שלי. אלא להוציא עיניים להמון גברים״ היא מוחאת כפיים, ודוחפת אותי לחדר הרחצה.

הבד קר כנגד עורי ומעביר לאורך גבי צמרמורת ארורה, בא לי להישאר בחדר מתחת לשמיכות. להעביר את היום מול סרטים מלאי רומנטיקה זולה, ולבכות על מר גורלי. אני מושכת את השמלה מטה ומתחרטת שיצאתי החוצה מהמקלט הבטוח, כשהפופקורן נישפך על השטיח.

The Vow / HarryWhere stories live. Discover now