מתוקים שלי!
אתמול חגגנו עצמאות למדינתנו היפה!
ולכבוד החגיגות היום יעלו שני פרקים, אוהבת ♥️—————————-
•נקודת המבט ליאם•
רגליי כואבות נוכח הישיבה המרובה וישבני מעקצץ, אני מרים את הטלפון שלי מהריצפה קם מהכיסא ומתהלך בחדר. לואי מריץ את הסרט שוב מנסה לפענח היכן נימצא אדריאנו המחליף מקום מגורים על ימין ושמאל, הודעות רבות לא מפסיקות לקפוץ על מסך הבית במהירות המנצחת אצן אולימפי ואילו רגליי נושאות אותי למרפסת.
אני מסית את הוטרינה ויוצא החוצה רוח הפרצים מטיחה בפניי מקפיאה עד לשד עצמותיי, חבילת הסיגריות זרוקה על הריצפה לצד בקבוק הבירה מהבוקר שבקושי סיימתי. התיישבתי על כיסא המתכת מוציא סיגריה טוחב לפי ומדליק את העשן הממכר ״חשבתי שסיימת עם החרא הזה״ קולו של לואי נישמע ממפתן הדלת.
הסתובבתי אליו וגילגלתי עיניים כתגובה לאמירתו, הוא סגר את הדלת ומתקדם לגופי השרוע על הכיסא בחוסר מעש וכוח נפשי למציאת קצה חוט שיקרב אותנו למבוקש הראשי. ״בטח לקודי יש משהו חשוב להגיד״ החווה עם ראשו לטלפון המרקד.
החלקתי את ידי על מסך הבית וקראתי את המידע ״עקב אי תשלום חוב בעל מיליוני שקלים הבית המשותף שחלקו נשרף עד כלות״ שאפתי את העשן והמשכתי לקרוא.
״הוא היה מהמר״ אמר לואי בגועל הרמתי את ראשי מהמסך ופרצופו הנגעל לא הכחיש זאת. ״בהתחלה זה היה בפוקר, בלוטו, במרוצי סוסים ומכוניות ולאט לאט זה גדל לבית, לנערות שהיה סוחר, עד שלקח את גרייסון כחלק מניצחון בהימור על אדליין״ הייתי המום שכל זה אמיתי.
לואי קם מהכיסא והחל להתהלך בחדר ראשי הריץ אלפי סיפורים למה לקחת ילד זה נחשב ניצחון ״המטרה שלו הייתה להיות ראש כנופייה בכדי שהאנשים שהתעללו בו בעבר יקבלו את המגיע להם״ ענה לשאלתי המציקה.
סיימתי את הסיגריה והוצאתי אחת נוספת מהקופסא הניקוטין מטפס לאפי ומעורר את חושיי אני מסמן ללואי להמשיך בזכרונותיו ״הכרתי את אדריאנו אחרי שהארי עזב לאמריקה זה היה באחד המשחקים מול ספרד בו הפסדנו 12:7 הוא היה אוהד מושבע לא פספס משחק אחד, זיהיתי אותו ישר לבוש טוקסידו כחולה כסימן היכר שלו. באותה תקופה הייתי צריך כסף וההצעה שלו להצטרף לקבוצה שאצליח להשיג מספיק כסף שיסדר אותי לכל החיים קרצה לי, בדיעבד התברר לי שזו כנופיה והדרך יציאה ממנה היא מהאדמה.״ נאנח כאילו ירד מליבו סלע ששיחרר אותו מהמועקה הגדולה והעביר משקל מרגל לרגל.
YOU ARE READING
The Vow / Harry
Fanfic״הזכרונות הם גן העדן היחיד שאי אפשר לגרשנו מתוכו.״ באותו היום בו הארי פגש את אדליין כל הרגשות שלו הוצפו מחדש. הוא אהב אותה עד עמקי נשמתו, והחליט שמהיום ועד שארית חיו הוא יאהב אותה לעד. עלול להכיל: תכנים מיניים שפה גסה מוות. #מקום ראשון בפאנפקשין...