אהובות!
לא לשכוח להגיב ולהצביע תהנו לכן♥️
________________•נקודת מבט הארי•
״תתעורר אידיוט״ כרית מכה בפניי ואני מתעורר.
״לכי מפה תני לי לישון״ עוד מכה ועוד אחת אני נוהם ומתגלגל החוצה.
״תשתיק את הזבל הזה״ ירתה סאם, והגישה לי את הטלפון המזמר.
הלב שלי כבד שאריות האלכוהול זורמים בעורקיי לא הייתי צריך לשתות כל כך הרבה, הכוס החמישית שיכרה אותי כהוגן אבל לא כאב לי מספיק בשביל לעצור עד שהתעלפתי.
נחרתי בעצבים למראה השעה המוקדמת ישנתי שעות בודדות אילולא סאם הייתה מחליטה להרביץ לי עם כרית, כחכחתי בגרוני והלכתי לחדר האמבטיה לראות את ההרס העצמי שהשארתי. שביל אדום ממפתן הדלת ועד לשירותים קיבל את פניי כשצעדתי פנימה לזירת הרצח, ״אתה בסדר? די הדאגת אותנו אתמול״ אמרה סאם מאחורי גבי.
הסתובבתי לקולה הישנוני ונשענתי על הקיר ״אני מרגיש כאילו דרסה אותי משאית״ קולי רציני והיא צוחקת בשעשוע מושיטה לי אדוויל ובקבוק מים.
״אתה צריך שאטפל לך בחתך?״ קולה מופתע היא מזיזה את פניי וסופגת טיפות דם מהחתך בלחיי. פאקינג שיט. זין מחורבן.
היא מוציאה מארון התרופות ערכת עזרה ראשונה ושלל תחבושות, חותכת מגבת נייר מקפלת לשני חצאים ומפגישה את הבקבוקון הנוזלי בחתך הפתוח ששורף עד עמקי נשמתי, אני משתנק והיא סוטרת לראשי. ״נצטרך להמציא לך סיפור כיסוי״ חיוך מתפרש על שפתיי עצם טיפשותה ואני מקניט אותה באותה הדרך.
״שנפלתי מהאופניים? או שקיבלתי מכה מהשידה?״
״שנפלת בלילה מהמיטה״ ואנחנו לוחצים ידיים כאות הסכמה לעיסקה שתשנה את חיינו.
היא לוקחת חתיכה נוספת ונוזל ארור ומצמידה לשפתי התחתונה ״פעם שברת למישהו את האף היום אתה מרביץ כמו בחורה״ מחווה עם ראשה לעבר ידי הפצועות.
אני מנסה להיאחז בזיכרון ילדות בו מופיע ילד מתולתל שמרביץ לחברו בגלל שהפסיד בהתערבות על משחק כדורגל ״שבועיים טרבור הלך עם גבס על האף״ וההבזק מרצד לא מרפה.
״הייתי צריך לשבור לו את היד, הפסדתי 200 פאונד״
הוידוי מפתיע אותי וגם את הבחורה הבלונדינית שמולי פניה נוצצות ועיני השקד מתרחבות וחיוך גדול מרוח מאוזן לאוזן, ״תודה אני אנקה כאן ואלך״ היא מהנהנת מחזירה את התיק למקומו בארון ויוצאת לחדרה.
YOU ARE READING
The Vow / Harry
Fiksi Penggemar״הזכרונות הם גן העדן היחיד שאי אפשר לגרשנו מתוכו.״ באותו היום בו הארי פגש את אדליין כל הרגשות שלו הוצפו מחדש. הוא אהב אותה עד עמקי נשמתו, והחליט שמהיום ועד שארית חיו הוא יאהב אותה לעד. עלול להכיל: תכנים מיניים שפה גסה מוות. #מקום ראשון בפאנפקשין...