יפות שלי שבוע טוב❤️
פרק חדש עולה, לא לשכוח להצביע ולהגיב 😃הלכנו אל מאחורי הקלעים, איפה שכל הדוגמנים היו והתכוננו אל מסיבת השנה. הרעש מאחורי השרשרת המפורסמת, הלך ודעך אף אחד לא הזכיר את שרשרת הצלב יותר אלא התמקד במעשיו. כלי התקשורת עזבו את המקום, לאחר הראיון עם הארי ואילו צלמי הפאפארצי עדיין הסתובבו בין האנשים הרבים, מצלמים תמונות אינטימיות של הדוגמנים.
חדר ההלבשה, החל להתרוקן מאנשים כולם עזבו את המקום חלקם יוצאים מן המבנה אל המשך יומם, ואילו החלק הנותר החל להתארגן למסיבה.
ליאם נופף לנו לשלום מאמצע החדר הגדול, הוא דיבר עם בחור בלונדיני מתוק וכשהגענו אליו השיחה השתתקה והבחור הבלונדיני הציג את עצמו.״שלום לכן עלמות צעירות, אני נייל המנהל של ליאם נחמד לפגוש אתכן״ היה אפשר להבחין, שהוא לא הגיע מניו יורק או מאנגליה הרחוקה כמו כל שאר הדוגמנים והאנשים מהקהל אלא המבטא האירי הכבד הסגיר אותו.
״שלום לך אדוני, אני אדליין וזאת אחותי הקטנה הולי״ הצגתי אותה והיא נדלקה עיניה הכחולות נצצו מרוב אושר.
״אני רוצה להזמין אתכן, לאפטר פארטי שלנו״ הוא אמר בפשטות.
״אנחנו נשמח לבוא, באיזו שעה מתחילה המסיבה?״ קולה של הולי היה מסוקרן והיא לא הפסיקה לסרוק את גופו, הוא בהחלט היה בחור נאה בכל מובן המילה.
״בחצות, בנתיים תלכו למלון ותתארגנו, נתראה במסיבה!״ הוא צהל, קורץ להולי ומסתלק.
השעה לא הייתה מאוחרת כל כך, מעט אחרי 10 רציתי לחזור בחזרה אל המלון אבל רק הנסיעה לשם תערוך הרבה זמן, אז העדפתי להישאר כאן יחד עם כולם. יצאתי מחדר ההלבשה אל המרפסת הגדולה איפה שהתקימה התצוגה וישבתי על הריצפה.
ליאם, הגיע ישר אחרי והתיישב לצידי מחייך אלי ומשחק עם אצבעותיי.״לא יצא לנו לדבר מרוב שהייתי עסוק, אז איך הייתה התצוגה? נהנת לראות אותי חתיך כמו תמיד?״ הוא קרץ ואני חייכתי אליו חיוך קטן.
״להגיד לך את האמת, בהתחלה כשהתקשרת אליי וביקשת שנבוא לראות אותך מדגמן ישר היססתי. הרי אתה מכיר אותי ויודע שאני לא מתה על הדברים האלה, אבל שיניתי את דעתי מהר מאוד, אני שמחה שהגעתי היית מדהים״ אמרתי, באמת מתכוונת לכל מילה שיצאה מהפה שלי נהנתי אני לא אשקר.
״אני שמח לשמוע, ואיך בבית ההורים הסכימו לבלייק לטוס לכאן?״ קולו מהוסס אבל גם מסוקרן.
YOU ARE READING
The Vow / Harry
Fanfiction״הזכרונות הם גן העדן היחיד שאי אפשר לגרשנו מתוכו.״ באותו היום בו הארי פגש את אדליין כל הרגשות שלו הוצפו מחדש. הוא אהב אותה עד עמקי נשמתו, והחליט שמהיום ועד שארית חיו הוא יאהב אותה לעד. עלול להכיל: תכנים מיניים שפה גסה מוות. #מקום ראשון בפאנפקשין...