פרק 15 עולה!! איזה כיף (:
מקווה שתאהבו אוהבת❤️•נקודת מבט לואי•
מאז שהבחורה שלי טסה לאיטליה, אני לא מפסיק לאכול את עצמי על הריב המטופש שרבנו ערב קודם לכן. הריב היה אכזרי צעקנו אחד על השני כמו שמעולם לא התרגזנו, היא אמרה משהו אחד ואני אמרתי משהו אחר ההפך מהנכון. היא ניסתה לעמוד על שלה ולהראות לי שהיא צודקת בריב ושהיא לא נישקה את הבחור ההוא בבר יומיים לפני הטיסה שלה.
אבל כשנודע לי מאחת החברות שלה, שהיא נישקה את הבחור המזוין הזה בבר המזג שלי התרתח והדם זרם לי בעורקים, שורף את העור הלבן. היא רצתה להראות לי שאני טועה ושהיא מעולם לא נימרחה על בחור אחר מלבדי, ושהיא נאמנה לי בכל רמ״ח אבריה.
אבל עכשיו זה כבר מאוחר מידי, נתתי לה לחמוק לי מבין הידיים רק בגלל שהייתי בטוח שהיא בוגדת בי עם הבחור ההוא. האגו המזוין שלי ניפגע ופגע גם בדבר היקר לי מכל אדליין.
כשאני חושב על זה עמוקות ומתבחבש עם עצמי האם היא תרצה אותי שוב בחייה, אני מחליט בסופו של דבר לקחת את ההזדמנות ולפייס בינינו להחזיר אותה שוב להיות חלק נכבד בחיי.אני עושה את דרכי אל הסופר במרכז העיר, הראש שלי כואב מכל הרעיונות שצצים לי לראש יש כל כך הרבה אפשרויות שאוכל לקחת את אדליין אליהם. למשל, היא מאוד אוהבת באולינג וגם החלקה על הקרח, אבל אני חושב שהחלקה על הקרח זה גדול בשביל ״דייט פיוס״ אז אלך על הבאולינג.
ואם גם זה לא ילך אבשל לנו ארוחה רומנטית לאור הירח.הסופר ניגלה למול עיניי, קוטע את רצף המחשבות שהתרוצצו בלי הפסקה בראשי. ומחנה את הרינג רובר הכסופה ליד דלת הכניסה ויוצא מהמכונית. הולך לכיוון דלתות ההזזה האוטומטיות ומשב הרוח הקריר של המזגן חדר אל עצמותיי. בעוד שבוע בדיוק העיר תסיים להתקשט בפתיתי השלג הלבנים ואורות הניאון בכריסמס יאירו את כל הבתים והרחובות השוקקים והמלאים בשלג ינצצו כמו יהלומים שווי ערך. לא עיניין אותי שום דבר מלבד המטרה היחידה להשיג שוב את אדליין שלי.
הסלסלה הכחולה תלויה על זרועי הימנית, ואני מתהלך בסופר העצום בחיפוש אחר מצרכים לארוחה הרומנטית שאכין לאהובתי.
החלטתי ללכת על ארוחה פשוטה אבל גם לא יוקרתית, שתראה לה את האהבתי אליה בלי שום התחכמויות רק אני והיא בתוך החדר הגדול מסתכלים אחד על השנייה ושמים את כל הקלפים על השולחן.החלטתי שאבשל לה רביולי בטטה על מצע רוטב רוזה וגירוד פרמז׳ן שישלים את המראה היפה. כשאני מוצא, את עמדת המצרכים בזווית העין אני קולט את רעמת התלתלים המוכרת מחזיקה יד קטנה של ילדה ההולכת לצידו וקוראת לו בשמו בהתלהבות.
כשאני מסובב את כל גופי אל האדם שחשבתי שאכן זה הוא ההשערה שלי מתגלה כנכונה, הארי סטיילס בכבודו ובעצמו החבר הכי טוב שלי מהיסודי ועד אמצע התיכון. הולך יד ביד כשילדה ברונטית מקפצת לידו.
YOU ARE READING
The Vow / Harry
Fanfiction״הזכרונות הם גן העדן היחיד שאי אפשר לגרשנו מתוכו.״ באותו היום בו הארי פגש את אדליין כל הרגשות שלו הוצפו מחדש. הוא אהב אותה עד עמקי נשמתו, והחליט שמהיום ועד שארית חיו הוא יאהב אותה לעד. עלול להכיל: תכנים מיניים שפה גסה מוות. #מקום ראשון בפאנפקשין...