•נקודת מבט ליאם•
קודי ואלינור ישבו דרוכים על הספה וצפו בחדשות הבוקר מחכים
לשמוע על עבריין נמלט שהסגיר עצמו לרשויות ויחד איתו נשאיר את סיפור אדריאנו מאחור, אבל הידיעות לא כללו אף עבריין אלא רק עסקאות סמים כושלות, תאונת דרכים שנגרמה עקב שתיית אלכוהול מופרזת, ראיון עם זמר קנטרי ואקזיט.״אנחנו צריכים לחזור לרמזים״ הודיע לואי וכיבה את הטלוויזיה.
״מה אתה עושה אידיוט?״ שאל קודי בעצבנות וירה לעברו מבט רצחני חוטף מידו את השלט ומחזיר את הטלוויזיה להבהב.
הוא גילגל עיניים ונאנח, חוזר להתיישב לידי על כיסא הבר ״צריך לדבר עם אדליין״ הצעתי והשלושה הביטו בי בהתפעלות.
גירדתי בעורפי, והבהרתי את נקודתי ״אדליין הרי אשתו לשעבר כך שאם היא תספר לנו משהו עליו זה יוביל אותנו למציאתו״ לגמתי מהקפה וירקתי את תכולתו לכיור. אני שונא שזה קר.
״היא לא תרצה לדבר הנושא קשה לה מידי״ הודיע לואי מגן על הבחורה בתוקף.
קודי קם ממקומו על הספה ומגיח למטבח מתהלך הלוך ושוב וחושב על הצעתי או שמא מנצל את ההזדמנות שאחד מאיתנו יגיד משהו אחר, ״אנחנו צריכים לקחת את התיק הרפואי שלה״ הציעה אלינור והביטה בלואי והוא הרים גבה בשאלה.
אלינור נכנסה כרוח סערה מוזגת לעצמה מים ושותה את הכוס במהירות ״כשאדם נפצע או מתאשפז בבית חולים הרופאים רושמים בתיק האישי שלו את סיבת ההגעה וכל השיט הזה, אולי הם רשמו שם משהו שאנחנו לא יודעים?״ הביטה על לואי והאיצה בו לדבר.
הוא היחיד מאיתנו שהגיע לבקרה בבית החולים יום וליל לא זע ממיטתה עד שהחלימה. ״כמה זמן היא הייתה מאושפזת?״ שאל קודי בעודו מקליד בעצבנות הודעה לאחד מאנשיו.
לואי נאנח בהתרסה מעביר ידו בשיערו ובקול חרישי דיבר ״חצי שנה״ וכולנו הסתכלנו עליו בהלם מוחלט. ״מצטער אבל זה רעיון גרוע״ קם ממקומו מעיף את הכיסא ויוצא מהמטבח.
אני הולך בעקבותיו לחצר ומתיישב על הנדנדה לידו ״הבטחתי לה לא לספר לאף אחד זה היה הסוד הקטן שלנו, אני פשוט לוזר״ האור מפניו בורח ועצב מחלחל במקומו. לראות את לואי נשבר מפליא אותי. מההיכרות הקצרה שלנו הבחנתי באדם חזק שלא נשבר בקלות מכל שטות, אבל כשזה מגיע לקרוביו הבחור רך כמרגרינה.
הוא מניח את ראשו על כתפי מנגב את דמעותיו ומושך באפו ״ליאם אי אפשר פשוט לפתוח את התיק הרפואי שלה, זה חיסיון רפואי״
YOU ARE READING
The Vow / Harry
Fanfic״הזכרונות הם גן העדן היחיד שאי אפשר לגרשנו מתוכו.״ באותו היום בו הארי פגש את אדליין כל הרגשות שלו הוצפו מחדש. הוא אהב אותה עד עמקי נשמתו, והחליט שמהיום ועד שארית חיו הוא יאהב אותה לעד. עלול להכיל: תכנים מיניים שפה גסה מוות. #מקום ראשון בפאנפקשין...