třicátá třetí část

7 0 0
                                    

... Je pátek ráno a už jí není dobře ... stres ... nervy... bolest .... 
Pohádala se s Honzou ... Vlastně ona to ukončila ... ano posralo to jak jen mohla ... ale však není jediná ... Možná kdyby věděl co se děje ... tak je to o něčem jiném ... jenže to jaký ona má pocity nikoho nezajímají .... nikdo nemá ani páru o tom co se jí honí v hlavě ... Nikdo to nikoho nezajímalo .. a Honzu to zajímá až když se něco v jejich vztahu stane .... 
Najednou chce vědět co se děje ... Možná by si stačilo kdyby jí někdy obejmoul a řekl jsem tu stále pro tebe ... proč jí tohle píšou a říkají kamrádi a on jí tohle nikdy neřekl ?? Mrzí jí to ... připadá si jak kdyby jí nemiloval... jak kdyby první měsíc bylo to krásný a pak je to fuč ... Jede ta stejná pohádka jako měla s bejvalím :?? začíná to být úplně stejný ... ale to jeho vůbec nezajímá že se trápí .-... že má špatný nálady kvůli tomu co se děje ... nezajímá ho to ... a tak proč by ona šla za ním a měla mu říkat co se děje ? proč by měla sama od sebe ,? Ona je člověk .... co jí chybí za ty roky láska ... Co jí chybí to blbí obejmutí.. blbá pusu na tváře ... prostě vědět že je v bezpečí ... to jí chybí ... Nikdo neví jak moc jí to bolí ... Nikdo neví jak jí je ... 
Tak proč by tady měla být ,? pro koho tebe má žít ?? však už se všechno ztratilo ... 
Utéct a už se nevracet ... Miluje ho tak moc ale on jí řekl ať se nad sebou zamyslí tak to udělala ... rozhodla se že tady nemá co dělat ... 
Tenhle život není pro ní ... Myslíte že tam nahoře je něco lepšího ?? že jí tam bude dobře ?? protože ona si tohle myslí ... Chce pryč ... už nechce tenhle život ... 
Chce pryč ... a to hned ... 
Tenhle svět je o ničem ... bolest je větší... utéct od reality je lepší než se trápit tady dole ... 
Už jí nebaví nic z tohodle... Kdyby jednou aspoň jednou přišel a obejmul jí a řekl že je tu pro ní a ať mu řekne co se děje ... To se nikdy nestalo ... Chybí jí to ... Nikdy nikoho tolik nemilovala jak jeho ... ale proč by on si jí vážil ? Oni pro něho jsou důležitější kamarádi než vlastní holka která je v prčicích ... Je to tak ... a ona to tak cítí .... 


realita je svině ....

Love,pain, the loss of and loveKde žijí příběhy. Začni objevovat