třicátá osmá část

6 0 0
                                    

.... jak vlastně holka pozná že jí miluje ?? chce odejít za jinou ?? proč tohle všechno takhle je ?? 
ona je zmatená ... nechápe to ... Sotva si dneska napsali a když si napsali tak je to špatně ... Hned je protivná atd... Tak proč sní teda chodí ?? proč si teda nenajde lepší jak říká ? proč se teda sní zabývá ?? 
Nechápe ... Ona jiančí nebude ... myslí si že se změnila ... ale přece vztah není o tom aby se někod měnil ... je to přece o tom aby se každý bral jaký je ... Proč jí tak naléhavě chce měnit .... 
proč jí sakra nebere takovou jaká je ? ... nejhorší je že on moc dobře ví co se sní stalo za poslední měsíce ... a dělá to pořád .... ubližuje jí tím jak se chová ... co dělá ... 
On si to vůbec neuvědomuje .. ale ona už trpět nechce ... nikdo nezná tu bolest ... ten strach ... 
Ona už nechce mít co chtěla ... Její kamarádka Kačka je snad pomalu jediná co je to bolest a stach ... ona proožila to samé co já s ex .... Ví jak moc bolí to trpět ... A On ?? aby jí pomáhal a bral jí takovou jaká je ... tak jí radši chce změnit nebo řekne že je protivná ... Jako what ?? ... 
V tom vztahu není jen on .... a pokud si myslí že to bude jen jak on řekne ... tak to se hodně plete ... ona nebude ta co když někod pískne a ona se musí hejbat ... takhle ona už dávno nejede ... Pokud jí nechce okey .. Jen neví co ztrácí ... asi mu to je jedno ... že se v téhle situaci jde strašně rychle a jednoduše odmilovat .... chce ubližovat ... tak ať pokračuje ... kdo bude brečet pak je on ... ona už je dost silná na to aby se postavila na nohy a šla dál ... už nebude ta co padla na kolena ....Ona zjistila že má na intru hodně dobrých kamarádu ... který budou vždy u ní když potřebuje .... Ona už není sama ... Má holky z pokoje .... Holky a kluky na intru ... kamarádky ve škole ... a kamarády v Jihlavě ... Nebude na to všechno sama .. už ne .... už nikdo jí nepoloží na zem ..  teď už ne ... Má sílu bojovat ... Teď už je jen na něm jak bude bojovat o ten vztah ... nebude ? tak je jednoduchý odejde ... pryč ... 
Ona už ho nebude nutit do vztahu ... tohle je jen jeho volba jak se k tomu postaví ... nebude ta co by ho nutila ... už nebude tak naivní jak byla ... tohle všechno skončilo ... 
ona nebude ta slabá ... chce bojovat a vstávat výšše ... Už nebude odmítat životní šance ... teď bude brát každou šanci kterou dostane ... Dneska jich dostala hodně .. ale o těchle šancích budu zatím jen snít a řekne vám o nich až jindy kdy to bude oficiální ..

Love,pain, the loss of and loveKde žijí příběhy. Začni objevovat