Wau ... Ona se vážně zamilovala .. Už se bála že se jí to nikdy nestane.. Bojí se milovat někoho jiného .. co když se jí stane zase to samí .. Ale přece se říká každý začátek je jinačí a každý zlý konec má své výhody .. Ale co když ona nebude mít nový ale poběží všechno tak jak bylo předtím ? ... Na tuhle otázku se ptá deno denně ... Ale miluje ho .. Bojí se že ho ztratí .. už jen díky tomu kde je přes týden .. Ten ústav je vážně hrozný .. samí kluci .. Kdyby aspoň nedělali co dělají .. Minulý týden dostala růži od jednoho kluka .. Je fajn ale není to její typ... Však má Honzu a ten jí miluje ... Teda aspoň jí to říká .. do hlavy mu samozdřejmě nevidí .. Nikdy neříkej nikdy ... Určitý holky neví že do vztahu patří jen dva a né tři .. Stačí minuta a všechno se změní .. Říká si .. ty jo všechno tak utíká ... Bude jí 18 už bude dospělá ... nechce být dospělá chce být pořád taková puberťačka a dělat různý kraviny .. Proč si hrát na dospělou když na dospělou máš spoustu časy ...
Už bude s Honzou měsíc a ona je ve vstrachu z toho že ho ztratí a nebo že se zní stává bez citná svině ano je to tak přesně tohle si ona o sobě myslí .. Není to dobře ale je to tak ... už nemá takoví ty lítostiví city .. Je to špatně ? neví každý jí říká něco jiného ... Nejsou spolu ani měsíc a už se hádali jak to bude dál ? to jí asi nikdo neřekne ... První hádka ? jako vážně ... může si za to sama ale prostě jí to všechno zamrzelo ... to co se stalo ten den ale to tady radši psát nebudu...
Má vůbec cenu tenhle vztah ? když už teď se hádají... Tak takovíhle otázky jí lítají každý den v hlavě není to dobře ale onta to tak má bohužel ... Miluje ho je to snad nejlepší kluk... Ale to může být jen teď co po tom ?? bude stejný jak bejvalí ? ona ví že se to nesmí přirovnávat ale je těžký se zněčím jen tak vyrovnat a dělat že se nic neděje ...
Ano dokázal jí jak je její ex chudák .. odebral si jí z přátel úplně všude jako vážně ? ale ona moc dobře v hlavě ví že Honza je jiný úplně jiný přece jen je to Žďasák (smích)
On se k ní chova tak hezky .. To není ten teror co měla .. Honza ? ten je jiný má strašně krásný oči .. pěkně kaštanový má hnědý vlasy a je vysoký ... ano tohle je přesně on ... Nebudu ho dál tady popisovat ještě by si se do něj zamilovala (smích)
Je úžasný, hodný a dalších spoustu věcí a miluje motorky ... Ano je na prvním místě ale vůbec jí to nevadí je ráda že má nějakou zálibu ...
Vlastně přece by bylo divný kdyby nic nedělal .. nedej tomu že ona provozuje gaučing ....
Jen jí docela mrzí že jsou rozdílné povahy ale protiklady se přitahuji ...
On je strašně moooooc slušný a ona ?? to nechce te ani vědět ... jaký to je prase ..
Když se dva lidi hádají a kluk napíše že je nejhrší na světě a další jako že si zaslouží jinačího tak proč se nesnaží jim nesnaží být ??
Ano holky jsou vždycky nejhorší a ona už si i zvykla ... Bolest naučí žít ...