desátá část

11 0 0
                                    

... Láska je jako přesýpací hodiny. Zatímco se srdce plní, mozek se vyjadřuje . ... 
Už jsou spolu měsíc ... Ano nádherný měsíc !! Říká se že první tři měsíce jsou nejhorší .. protože jde o poznání o důvěře, laskavosti atd. ..Kluci zapomínají dá se to tolerovat ale nepamatovat si den kdy se dali dohromady ? jako vážně ? ... ano přežije to nic jiného jí stejnak nezbývá .. Miluje ho a to je i to nejhezčí na světě .. Láska ... 

I tak jí pořád něco trápí ... Všichni jí říkají bude fajn jednou příjde štěstí .. ale kdy chce konečně už dojít celé .. Nemít kamarády tak to nezvládá .. Má spoustu kamarádů a za ně je neskutečně moc ráda .. Má toho nejlepšího kluka na světě .. co víc si přát .. 
ale i tak přiznejme si že je těžké najít kluka, pro kterého vypadáš dobře, který je k tobě vždy upřímný, který je k tobě milý, který tě bude milovat bez ohledu na to v čem je problém. Najít kluka, který když jsi nemocný je při tobě a drží ti ruku. Najít kluka, který tě nepodvede. Kdo tě chytí za ruku i před svými kamarády, který ti večer zavolá jen proto, aby slyšel tvůj hlas. Někoho kdo by o tebe Bojoval !

I tak se jí docela daří .. Má ráda všechno okolo sebe .. Každý den se stává něco nového .. Každý dne má svůj příběh .. Už nechce plakat ... Vstala a jde dál .. Obdivuj jí .. protože tohle dokáže málo kdo .. 
Ona vstala a začla bojovat ... Teď už jí čeká jen ty dobrý věci ... Teď bude diskov už teď se moc těší .. 
Akorát je problém .. Bude tma mít kamarády tak že ani neví jak moc času tam stráví s Honzou .. ale i tak ho tam bude mít už přece jen bude kousek od ní ... 

Ale nebudeme se bavit co jí čeká budoucnost si nebude přece plánovat ona žije přítomností .. teď jí čeká super ale náročný víkend ... Budou nákupy a oslava .. Oslava bude přece jen zajímavá, když se nebaví s rodiči .. Ignorovat je na oslavě ?? to přece nejde ale přetvařovat se a hrát si na šťastnou rodinku si taky nechce ... Neví jak to má pořešit kdyby tam aspoň měla někoho se bou ale takhle tam bude sama a dělat falešný úsměv ... 
Tak moc jí nebaví přetvařování ... a při tom musí jen aby se babička netrápila, protože jí mrzí když se nebaví s rodiči ... Tak že tady bude faleš na jeden den bože jak ona to nesnáší ... 


Love,pain, the loss of and loveKde žijí příběhy. Začni objevovat