Wau ....
Ani nevím čím by jsme začli je toho tolik co vám musí sdělit ... !
Tak asi jako první tak s Honzou už je půl rok ... Uteklo to co ?
Sama tomu pořád nemůže věřit že už jsou spolu takhle dlouho ... Ještě si pamatuje na ty dny jak se seznamovali a teprve začeli chodit ven ...
Byli sice těžký ale nejkrásnější ! ♥
Každý nějak musí začít a oni začli s tím horším ... Ale teď ? už je všechno tak jak by mělo teda aspoň ona si to tak myslí a má takoví pocit...
Né jen že se ten vztah zlepšil o 100% ale také podnikají mnoho věcí ... Už to není jen o tom že leží.... a nic nedělají ..
začli chodit ven ... fotí se ... dělají různý kraviny ...
Na asku má spoustu otázek jaký je její nejlepší zážitek s Honzou ... A ona vám bude teď vyprávět ...Všechny zážitky jsou nejlepší !! ♥♥
Miluje ho na tolik že jí nevadí co dělají ...
Každý víkend je něčím výjímečný ....
Někdy jdou na procházku s Dášou ... někdy umývají motorku ... Někdy se zas fotí a tak ...Také měla otázku na asku jak oslavili půl rok ...
Oslavili ho tak že Honza přijel na motorce šel k ní ...
Dal jí překrásný tři žlutý růže a knížku ♥ no nemilujte ho ...
Ona mu dala svetr, voňavku a čokoládu ... Pak se rozhodli že půjdou ven proč né když bylo pěkně ... přece nebudou sedět doma ... Při cestě zašli do cukrárny do tří hvězd dali si kofolu a zmrzlinu :3
Pak šli zase cestou zpět ...Také bylo teď o víkendu otvírání silnic tak že Honza tam byl na motorce .... Bylo něco luxusního vidět tolik motorek po hromadě ano mají jednu doma protože její rodiče jezdí na motorce ale vidět tolik motorek je něco bombastického .... pak tam byla show a ta byla taky perfektní .... málo kdo to vidí za život to co oni tam ukázali ... na živo je to mnohem lepší než v televizi.
Sice po tomhle víkendu nemá moc náladu protože ve škole jí to štve ale tak né každý má super nálady každý den ...Jen jí zamrzelo že on jí ani nepodpořil ... radši nebude psát a dělat že jí nezná ... nechce jí ? tak proč jí to neřekne .. proč jí tak trápí ...
Ale co .... ona se tímhle trápit už nechce .... Každý ví že ona ho miluje a on ?? buď miluje nebo ať odejde ...
A když už jsme o tom vyprávění ... tak teď mají na víkend naplánovaný výlet do Brna už teď se těší jako malá ... ale on asi nechce ... nebo neví co se sním děje ... nebude mu psát první pokud bude chtít ozve se sám ... Jo a v sobotu je diskov tak že půjde na zábavu slíbila kámošovi že si tam sním dá panáka .. Přece jen to je víkend kdy se jde bavit s přáteli.. Honza řekl že tam nepůjde a ona ho nutit nebude .... je to jeho volba ... ale ona si to tam jde užít za každou cenu .. ! :O