Tak... listopad už je skoro za námi a blíží se nám vánoce.. Ty krásný vánoce den kdy se mají všichni rádi .. kdy si dávají dárky a jsou spolu šťastný .. Proč je tohle jenom toho 24. prosince ??
Proč to není takhle i jiný den ... Však vánoce nejsou od toho aby se přetvařovali ale od toho aby byli všichni zdraví a hlavně spolu ... Dárek si každý může dát i všední den né jenom o vánocích ...
Ale to je asi jedno .. Protože o vánocích každý jen hraje na šťastnou rodinku.. Přetvářky ... Ona to nechápe ale bohužel s tím nic neudělá ...Každý se ptá co by si přála ... Ale ona má jenom dvě přání ... Jedno přání se stejnak nikdy nevyplní ... (smutek) to přání vám jsem zatím bohužel nemůže říct ale postupem času se všechno dozvíte.... A druhý přání je Lg g3 mobil .... Ona si ten sen splní ... Ale samozdřejmě se na Vánoce těší až bude s Lásko, kamarády a dalších spoustů lidí ...
Ale teď už k přítomnosti ...
Tenhle týden byl docela fajn až na to že je nemocná a skaždým se pohádala ... vůbec neměla náladu ... S Honzou se pohádala kvůli takoví blbosti no ale holky přiznejte se komu vadí to že vám kluk hraje nějaký hry jako je tanky,gta,lol ... a spoustu další a neodepisují ?? napište do komentáří pokud vadí a nejsem sama ..
Jí to rozhodně vadí ...Kdyby aspoň napsal a nebudu odepisovat nebo něco ... ale on radči nic nenapsal ... Vůbec ona by ty hry zrušila však k čemu to je ? k ničemu ...
Ale co to už je jedno ... V tomhle týdnu si začela uvědomovat pár chyb a co vlastně chce ... Zjistila i to že jí chybí nějaký kamarádi ... Že by chtěla trávit spoustu času s kamarády .. Jenže bohužel to nejde ... Má i kluka, kterýmu se musí věnovat... Jo teď to asi vyznělo špatně ale není to tak ona ho miluje ... ale přece jen je to něco nového a ona si na to ještě tolik nezvykla ...
V týdnu začela mít docela divný sny ... a to o svým ex... Je to debil ale proč jí leze do snů ? to ona vůbec nechápe ... Začela popad panice že má strach že se jí ozve ... a na ní zase všechno spadne a bude ho poslouchat jako dřív ...
Nechce aby to tak bylo ale má takoví divný tušení že se něco takového stane... Docela si pokládala i jednu otázku ... Jestli jí třeba popřeje k narozeninám ale myslí že to asi od něj čekat nebude ... Proč vlastně v jejím životě tam pořád je (ex) proč neodejde a nedáj jí pokoj ... Slyšela hodně věcí od kamarádek ... že jí pořád miluje a proto dělá to co dělá ... On už jí nemůže milovat Ona má vztah který nechce ztratit jenže má strach že kdyby se ozval tak udělá nějakou hloupost ... Nesnáší se za to co je ... Je nic .. je strašná nula... a hlavně kdyby on napsal ona jde ... Ona by ho poslechla jak pes pánička ... Ale ona to nechce ... Proč ona sním vůbec chodila ?? Milovala ho to ano ale pak ?? proč ? když už se jen trápila ona a asi už nikdo jiný to nepochopí, protože ona sama tohle už neví ...
Jenže teď má strach že se bud trápit i v tomhle vztahu .. Přece hodně vztahů je podobných .. Má strach že se budou hodně často hádat a to ona ukončí vztah protože nechce mít takoví vztah .. Co když to bude prostě jiný ...? jako že to prostě nebude klapat nebo něco ... Vydrží tenhle vztah ? nebo skončí tak rychle jak začel ?? asi tohle záleží jen na nich jak budou bojovat za jejich vztah ...