čtvrtá část

19 0 0
                                    

... Tak že jak to bylo před Diskovem ... Všechno bylo domluvený ale ona ještě nevěděla co jí čeká ... Ten den u ní spala kamarádka Sára, se kterou se celý den těšili až uvidí Michala a Ondru... byli to super kamarádi jen ten den nikdo netušil jak to celý bude ... Už hodinu před odchodem k Michalovi se upravovali aby byli ty nejhezčí ... Už nastal čas kdy už museli odcházet ... obuli se a vyšli ... po cestě si povídali a přemýšleli nad tím co a jak bude ... Došli k Michalovi kde byl už Malíček, Ondra a Michal vedle v pokoji byla ještě jeho sestra Jana ... Je fájn ... 
Když jsme vešli dovnitř tak kluci už byli docela v náladě ... (smích) asi po chvíli přišel Michalův kamarád( Honza) v tu dobu ona ani Sára nevěděli kdo to je... Začli tam hrát nějaký tanky nebo co ... Jako vůbec netušili ale nevadilo jim to smáli se ze Sárou ... Ondra jim nalil Vodku s džusem .... Co víc si přát .. na Diskov byl každý natěšený ... tak že každý sledoval čas kdy se vyjde ... 
Pořád slyšeli jen tik tak tik tak smích .... njn kluci co by se od nich mohlo vůbec čekat ... Konečně nastala hodina kdy jsme se všichni sebrali a vyrazili na DiskoV ... po cestě už byla sranda ... Když jsme došli na Diskov tak jsme tam potakli Dočiho a Wesyho... Neznali je ale byli to fajn kluci ... Takoví roztomilí a nekomunikativní ... Čekali na to až se  to trošku roztancuje na parketu ...Samozdřejmě byl Michal trošku víc opilí tak že tam šel tančit ze Sárou a všichni z nich měli jen smích ... 
Konečně už na parketu bylo více lidí a rozhelo se to ... Chodili jsme tanocvat ... Byl to fajn večír a i ona byla ráda že poznala tak fajn kluky jako je Doči a Honza ... 

Den po Diskovu .... Byl zajímaví sloučili se jako parta a začli chodit ven ... Každý den se to domlouvalo ... Čekalo se až přijela ze školy aby se mohlo jít společně ven ... Trávila s nimi strašně moc času ... Jako parta si rozumněli krom nějakých vyjímek ... Ale postupem času se to začlo rozpad ... Sára začla trávit dny s Michalem a Ona s Honzou ... Byli to super dny ale stýská se jí po tý partě ... Když chodila s němi všemi ven bylo jí tak fajn že nemyslela na tu díru v srdci co jí tam chybí .. 
Proč to vlastně takhle dopadlo ? lítali jí myšlenky v hlavě ... Proč se vlastně rozpadli ? byla to fajn parta a skončilo to takhle špatně ... V čem je ta chyba ? kde to nastalo ? Vůbec neví proč to tak dopadlo ... 
Ani teď netuší proč ... Ano Ondra se zachoval tak jak se zachoval ... Už ho nemá ráda prostě sním nechci být ve spojení ještě k tomu když se dozvěděla že kradl ... Tohle není kamarád pro ní ... Ona takoví kamarády nechce ... 
Začla chodit víc ven s Honzou ... Byli to krásný dny ... ještě k tomu když mrzli na "letním" kině ... bylo to pozdní kino a byla strašná zima ... Ale co ona byla spokojená cítila se konečně jako kdyby se nikdy nic nestalo ... Jenže došla domů a všechno na ní vždycky padlo ... Neví jak se z toho všeho má dostat ... Nikdo jí nechápe ... 
Chodili spolu často ven až z toho vznikl "vztah" ... 

Love,pain, the loss of and loveKde žijí příběhy. Začni objevovat