třicátá čvrtá část

10 0 0
                                    

... Když se pohádali myslela si že už spolu nebudou ... už nevěděla co a jak ... Ale domluvili se že si to půjdou vyříkat .. Řekla okey ... když jela od kamarádky tak jí táta vysadil u něho.. První hádka dopadla katastroficky ... utekla od něho .. a šla za kamarádem u kterýho měla pochopení ... Tam mu brečela snad hodinu na rameni ... Oni pak šli s Honzou bruslit ... je fajn že v rychostí blesku si našel náhradu ... Měla jít ona a její kamarádka .. ale radši si našli náhradu -_- .... 
Pak mu říkala že když si našel na tohle náhradu tak jestli si najde i náhradní holku ... Vůbec ho nechápala a byla na něj nehorázně naštvaná ... Jak byli na bruslení tak mu psala smsky ... Nemohla mu to říct do očí nešlo to ... Hlavně všechno proč to ukončila tak mělo důvod a hlavně hlavu a patu ...

pak mu napsala jestli může dojít... napsal že mu ale musím slíbit že na něj nebudu řvát napsala okey a slibubuji ,... Když došel tak se vážně to řešilo v klidu ... 
Všechno si vyříkali i tady byli určitý věci co jí prostě vadilo atd.. Ale to už mu pak všechno řekla když mu to četla co psala michalovi co jí mrzí nebo co by si přála ... Ten den už byl v pořádku dalo by se říct že skvělý den ... 
 Další den měla oslavu tak že se viděli až večer ... i tak byl skvělý ... Prostě konečně to bylo něco jiného ... odreagování a tak ... Doufá že je určitý věci spojí ještě více ale kdo ví pokud se to ten vztah změní i po tom co mu řekla že by chtěla nebo že jí vadí ... 
A pokud to zůstane na stejný koleji tak uteče ... nechce mít vztah jen tak na válení ... chce se mazlit chce prostě podnikat nějaký věci .. Chtěla by aby si jí vzal na klín a hráli společné hry na nettu .. prostě cokoliv né jen se válet v posteli ... však toho tolik nechce .... myslí si že to jen trošička ... nechce slyšet jen milui tě ... co třeba někdy říct sluší ti to ... jsem tu pro tebe... a takovíhle slova ... připadá mi jak kdyby tohle vůbec kluci nechtěli ... že berou samozdřejmost když řeknou miluji tě že do toho padá úplně všechno ... 
Někteří ani nemají tušení jak je holka citlivá ... Proč se o ty holky trošku nezajímají ... Ptá se pořád na jednu otázku jestli jí Honza zná .. Jestli ví oblíbený jídlo atd... takovíhle ty maličkosti .. 

Love,pain, the loss of and loveKde žijí příběhy. Začni objevovat