.. Tak zachvilku už nám končí pololetí a ona to dohnojila jak jen mohla... no co se dá dělat život jde dál ...
Jen to asi rodiče trošku nepřekousnout ale ona si říká že to jsou její známky a že třeba budou v klidu ..
Ale pryč od školy ... už teď jí má plný zuby a ještě aby o tom tady měla vyprávět ..
Teď se má strašně fajn.. dá se říct že hodně ... až na určitý věci ..
Poslední dobou jí pořád bolí žaludek a ona neví z čeho .. není to taková ta bolest z hladu je to taková ta že vás strašně tlačí trojúhelník ... ale ona to řešit nechce protože by musela lítat po doktorech a kdo ví kde ještě ...
Nechce nikoho tím zatěžovat tak už ani nikomu neříká že jí pořád bolí hlava ... třeba to jednou někdy přestane ..No a co by vám mohla dál říct .. S Honzou se má teď parádně ten vztah je úplně o něčem jiným ... je lepší .. prostě se cítí strašně dobře když je u něho a on jí objímá nebo cokoliv.. tenhle pocit už dlouho neměla ... a je ráda že ho má i když jí někdy leze na nervy ale to k tomu patří důležité je že se nehádají .. a mají se skvěle .. teda aspoň ona se tak má ...
Teď jín akorát trápí že se trápí Michal a Sára ... mají to teď mezi se bou hodně napjatý a ona doufá že se vše spraví ..
Strašně moc se hádají a ona už neví jak jim pomoc ... Prostě Sára se k němu chová někdy fakt strašně ale Míša taky oni si hlavně nemají co vyčítat protože oba dva jsou úplně stejný ... je jí to líto že se jim to takhle rozpadá ale ona s tím nic nezmůže tohle si musí vyříkat sami ...
Jako moc ráda jim pomůže ale neví jak .. ona sama má věci co můsí řešit a ještě aby zasahovala do jiného vztahu to nejde ... Michal jí žádá o pomoc ale jak mu může pomoc už ho uklidňovala říkala mu že to bude dobrý že je to jen nějaká krize ... jenže on chce všechno vzdát .. zahodit to za hlavu .. ale přece bez boje nemůžeš utíkat ... vzdáš jednou vzdáš se vždycky ... takhle jí to říkal její táta a asi na tom něco bude ...