patnáctá část

8 0 0
                                    

... No tak dneska se měla strašně blbě ... Všechno se prostě štve ... Nemůže být jeden den v klidu ? proč se děje všechno kolem ní ?? to ten život nemá nic jiného napráci než se starat jenom o ní .. Docela si myslelala jak už jí nikdy nic nepoloží že je z nejhoršího venku ... Ale naštve jí jedna věc a ona už se neudrží.. Prostě jednoznačně vybouchne ... Je bezcitná ?? protože jí nevadí že se s někým pohádá ... Nebo že řekne něco učitelce, učitelka jde volat domů a ona jí řekne že jí je to jedno ... 
Proč se to děje ?? ani neví ten pravý důvod ... Teda vlastně ví co se jí děje jen nemá chuť to někomu vůbec říkat ... 
Dneska jí štvalo tak moc věcí že nevěděla kam dřív má uskočit ... chtěla si zrušit fb ... Má to udělat ?? 
Nebo nemá ? má dále bojovat ?? 
Chtěla odejít ne tak že by si něco udělala prostě jít někam a vrátit se až by se jí zachtělo ... Nezvedat mobil dělat jak kdyby nebyla .. Proč nemá takovou sílu a neřekne každému co si myslí ? .... 
Ona už nemá sílu na nic ... Dneska jí i docela rozhodilo to že její kamarádi nemají ani páru kdy má narozeniny.. jaký je oblíbený číslo nebo barva .. Ani nemají páru o tom jak ona na tom je ... 
Myslíte že je dobrý že její kluk o ní vlastně neví skoro nic a přitom spolu jsou ..Tak k čemu vlstně ten vztah když o sobě neví ani jednu normální věc ?? ...Ano milujií se ale přece vztah není jenom o tomhle ... Však vlastní kluk by měl vědět aspoń barvu,číslo, jakou kytičku má ráda prostě tyhle malí blbosti ... 
Docela smutný když Sára(sis+nejka) a Míša(nejka) ví o ní více jak rodiče a vlastní kluk dohromady ? 
Jak je to teda možný .. Co s tím má asi tak dělat ?
Ale co už na to nemyslí ona si jede to svoje začíná být docela bezcitná ... Mění se a to docela dost ... Lituje toho ale prostě ona neví jak už zpět ...už dál nemůže ... Nikdo nikdo jí nechápu ... Ani kluk,ani kamarádi ani rodiče... Však by měli být rodiče od toho aby vás podporovali aby přišli a zeptali se co se děje .. Ale její rodiče nemají ani páru o tom že se jí vůbec něco děje .. Nikdy za ní nepřišli a nezeptali se děje se něco ?? Nebo stalo se něco ?? Nikdy neřekli jsme tu vždycky pro tebe .... Taky tohle berou jako samozdřejmost ? ona teda ne ona by chtěla slyšet jsem tu pro tebe však jsme rodina ... a další sladký řečičky .. 

Proč jí vlastně někdo nenapíše chybíš nám ... máme tě rádi .. ale o tomhle může jen snít docela naivní představy aby ona tohle slyšela co ?? 
Už nedoufá nad ničím ... Už si radši nic nepředstavuje protože stačí minuta a všechno je pryč ... 
Nechce být naivní .. Už myslí jen na den do předu ... Minulost ani budoucnost jí nezajímá ... 
Když se podívá do minulosti tak tam jsou jen škaredý zážitky .. ale to už asi víte co se jí dělo .. 
A to aby koukala do budoucnosti ? ne děkuje... Bude jen naivní a myslet a představovat si něco co nebude ? co se nevyplní .. To ona nechce ... Přeje si tolik věcí ale neříká je nikomu... Nad svými sny jen přemýšlí a plánuje si je sama jako třeba narozeniny už se jí blíží .. Bude jí 18 let ... 
Už pojede sama za sebe jenom na 18-nácti má pěkný představy jaký by chtěla narozeniyn ale bohužel jak by řekl její Bracháa Michal nemysli an to stejnak se ti to nesplní .... vlastně on to tak napsal tak že proč by teda už měla někomu něco říkat když jí pak napíšou tohle ... Sice Kuba něco plánuje ale třeba se to nesplní ... Zase ta naivita ... Naivita je docela špatná vlastnost ... 
Nebude myslet na narozeniny bude si je sama představovat nebo si podnikne něco sama .. Půjde někam projít se udělat fotky ... Stejnak na ní všichni zapomenout a nakonec je bude slavit sama ... Tak že je to vlastně i jedno ... Nač myslet na něco co nebude.... 

Love,pain, the loss of and loveKde žijí příběhy. Začni objevovat