padesátá část

5 0 0
                                    

... poslední dobou si uvědomuje jak to poslední dobou bude ... Víkendy začnou být docela zajímaví ... Honza začne chodit do práce ona už chodí a jak se uvidí ?? bude to vůbec fungovat ?? už teď jí to neskutečně moc děsí ... a hlavně nechce aby tenhle vztah skončil ... Je to ten nejkrásnější co kdy ona měla ... Každý týden se těší až ho uvidí každý den se těší .... až bude pátek a oni dva se uvidí a budou spolu ... 
a ta představa že se strašně máálo uvidí jí děsí ... ani neví jak to bude o velkých prázdninách první měsíc když oba dva budou mít brigádu ... vydrží tohle všechno ?? .... teď budou prázdniny tak an sebe budou mít mnoho času ... a užijí si ty prázdniny jak jen to může jít .... Ale samozdřejmě se těší na svoji nejlepší kamarádku ... Týnka za ní přijede :33 sice se ještě nedomluvili kdy ale přijede .... a už teď se těší ... půjdou fotit a tak .... Vždycky si něco vymyslí ... Taky by mohli jít společně do pizzerie samozdřejmě i s Honzou ... už teď se těší a doufám že se nebude jen válet doma ale podnikne i něco s Honzou ... přece jen si to musí užít na 100% teda tohle jsou její představy ... 
Každý den má strach co se bude dít .... nechce se s Honzou hádat nebaví jí to .... nesnáší to a pak když se pohádají tka jí to strašně moc mrzí ... a jen tiše doufá že všechno bude jen a jen lepší ... že se bude všechno zdokonalovat ... 
Ale teď taky o realitě .... ona už má poslední měsíc na to aby si opravila všechny známky protože v květnu už končí ve škole a nastupuje na praxe ... učitelé řekli že mají duben na to aby si nasekali dobrý známky .... jinak by to byl pak průser ....

Love,pain, the loss of and loveKde žijí příběhy. Začni objevovat