...Říká se že když miluejš tak to bolí .. Ale ona si říká že jí láska nebolí .. Jak to že jí láska nebolí ??
Milujeho nebo to teda je jen přetvářka ? Poslední dobou je nějaká divná .. Neví co se děje ... nechápe co se děje okolo ní ... Je to jako kdyby se ten svět točil a buď dobrá nebo špatná nálada .. Proč se vlastně říká že láska bolí ?? Však to je hezký když někdo někoho miluje ..Je krásný být někým milovat a chovat se jako malý děti ale přitom se tolerovat .. Nic hezčího snad na světě není ...
Ale pryč od tohodle .. Začne vám vyprávět co se tenhle týden stalo .. Tenhle týden byl docela náročný a docela zvláštní... Když byla do středy na intru tak to bylo docela fajn až na to že se jí na intru přihodilo docela dost věcí .. Jeden kluk prostě jí řekl něco co jí vrtá už delší dobu v hlavě... Je z toho špatná že co když udělala špatně ? nebo co když udělala dobře ?? pořád nad tím přemýšlí .. Prostě nějak bylo, je a bude ... V týdnu se pohádala s Honzou .. Chvilku jí to bylo jedno však nějak to dopadne pak jí to mrzelo a pak jí to bavilo že ho takhle provokuje (smích)...
No ale teď už je doma a je nejvíce spokojený člověk ... Doma je prostě ze všeho nejlíp .. Cítí se tady úplně nejvíce dobře ..
Prostě má tady rodiče, kteří ze všeho nejvíce podporují... Jsou to pro ní ať se děje cokoliv ...
a teď už k dnešku .. Dneska je čtvrtek a konečně viděla kamrádku od ex (smích)... Ona je tak škaredá ano jsem hnusná ... Ale prostě je to tak nechce aby to tady vyznělo že má nějaký ego nebo že si o sobě myslí ale ona měla všechno od číňanů ... Dobře někod nemá peníze na značkoví hadry ale teď už všechno vyjde stejne peněžně ... Nevím co si ta holka o sobě myslí ... Nechápu to na co si hraje ...
Jooo tleskám jí a gratuluji jí že ona to dodělal úplně než to bylo potentovaný .. Díky ní dělájí že se neznají a nebaví se ...
Jooo fakt super ...
Ale co dopadlo to jak to dopadlo ona už je z toho skoro venku i když určitý věci jí mrzí .. ale co se dá dělat ... Má přeci teď Honzu ... ale má strach .. Bojí se že prostě to bude stejný nebo že to bude prostě nějaký teror ..
Proč nevěří lidem ?? kvůli čemu se to takhle podělalo .. však to dopadlo dobře ale prostě nedokáže někomu věřit jen tak dál .. Nemůže dělat že se nikdy nic nestalo že se jí ... nic nedělo ... však ona měla to co nikdy nechtěla .. A teď se objeví jen nějaký kluk a bude to fajn ?? Nikdy to takhle nebylo ...
a nebude ... Každý si myslí jak žádný rány nezůstanou jak je všechno hned fajn .. Ani ten kluk jí nechápe tváří se jak kdyby to bylo všechno okey ... Proč ?? proč on jí nepomáhá ? ano bylo by toho moc však on to neměl jemu to může být jedno ... Však on má co chtěl a to jí ...
Dál ona už nemůže po něm chtít aby jí dostával z něčeho co nejde ...
Ale teď už je to jedno ... Teď to půjde jen dál a všechno jednou bude fajn