..Už je to tu zas .. Sny .. ty špatný,škaredý sny kde nemůže večer usnout.. Proč se jí všechno vrací ?
Ona už se z toho nedostane .. Ty sny jí pronásledují .. On jí pronásleduje ex je všude .. Leze jí do hlavy... do snů... Dělá to naschvál ?
Snaží se .. Nikdo už jí nechápe .. Všichni jí řeknou máš Honzu uže je to pryč... postav se na nohy a zapomeň na ex... Jak ale může zapomenout ? Vzpomínek se nikdy nezbavíš .. Její super kamarád Kuba jí v tom pomáhá .. Jediný člověk co jí chápe ... On je ten co přišel a řekl rozbiju mu hubu .. Je to ubožák ty patříš někomu kdo tě bude opatrovávat.. No nepotěšilo by vás to ?
On byl jediný kdo jí tohle řekl .. Kdo řekl když budeš něco potřebovat jsem tu pro tebe .. Ano řekla jí to i Sára její sestra ale prostě slyšet to od někoho jiného je to krásný ...
Kdyby všichni jen tušili ... Nikdo nemá ani páru jak ona se cítila .. Co prožívala ... Hlavně že se měli všichni dobře ..
Ale teď už pryč od tohodle teď už se musí zaměřit na Honzu ... Milovat ho a užívat si co má teď ..
Tenhle víkend byl nejkrásnější večerní chaty s kamarády .. V sobotu byli nakupovat v city na vánoce ... Byl to krásný den a ona si ho užila ... Vypustila všechno z hlavy .. Bylo jí tak fajn škoda že nemá těch dnů takle více...
V neděli byla na rodinný oslavě kde děda slavil 75 ... byla tam skoro celá rodina byl to úžasný pocit být mezi lidmi, u kterých víš že tě nikdy neopustí že zůstanou u tebe do poslední minuty ...
Má suproví kamarády, který na ní myslí dnem i nocí .. S němi jde všechno mnohem lépe než se zdá ..
Kdyby nebylo jich tak tu asi už není .. Ale proč se sní vůbec baví ? však její ex jí nazval tak jak neměl ... A nikdo s tím nic neudělal ?? jediný Kuba za ni bojoval .. Kdyby jí někdo něco udělal tak by to asi nikdo neřešel... Milujejí vůbec ? Má vůbec nějaký pravý kamarády nebo to jsou všechno jen přetvářky jak už to v tomhle světě je ??
Je to vůbec reallita nebo jen přetvářky ?? Ona neví má zmatek .. Nechce aby měla falešný kamarády ... Miluje svoji rodinu a svoje kamarády ... Miluje jeho !! ani neví jak moc ho miluje .. Ale miluje on jí ? Proč vlastně jí dal život další šanci ? ... Však je svině jak o ní někdo řekl .. Tak proč ona dostala tyhle šance ? Však si je nezaslouží...
Ona je jiná než ostatní .. Pochopí to vůbec někdo ?? ... Ona má strašně moc spoustu kamarádů ... A pochopí to on ?? neodkopne jí protože se bude bát že jí ztratí ?? to už nikdo neví teď už jen doufat a čekat co jí život připravil ....