... Asi každý zná kdy mu píše kamarád nebo kamarádka že se trápí a víte že s tím nic neuděláte a ani nepomůžete ...
Řekne vám co se děje .. Její kamarád se strašně často hádá s přítelkyní ... Jenže ještě do nedávna všechno ustáli ale poseldní dny se řeší jestli se rozejdou nebo spolu budou .. Kamarád vám píše ... Že když není podle ní že je všechno špatně ... nikdy neuzná svoji chybu ... chová se k němu jak ke kamarádovi ... nechce se sním objímat.... nechce mu dávat pusy .. Je tohle láska ?? přece takhle to nejde ..
Ona by mu tak moc ráda pomohla ale nejde to tohle si musí vyříidit jen oni sami protože jak by se do toho začla motat tak je to jen horší .. Ona vidí jak on se trápí ale přesto všechno nemá jak pomoci ... Nejhorší je že ona sama má problémi který nikomu nikdy neřekla ani Sáře ani Míše dusí to jen v sobě protože nikdo se tohle nikdy nesmí dovědět ... Ten pocit když ona se přetvařuje má úsměv na tváři a chce pomoc kamarádovi skoro jako brácha ... Jenže prostě neví jak ... Ona už si připadá jak v jiným světe ... Jak kdyby prostě roznášela smůlu a všechny lidi co jsou kolem ní tak se jim něco štve .. Je to že se baví sní nebo je to jen blbí období ?
Její nepřítel roznáší že ovilivňuje lidi s kterýma se baví ... Proč on to rozhlašuje ? protože jí nemá rád no a co ... To neznamená že tohle oní bude vykládat ... No co ona tohle už neřeší to je to nejmenší co by jí trápilo ...
Ale ten kamarád jí štve a to moc spíš jí to mrzí ... Když vidí jak se trápí a přesto ona je pryč a nemůže s tím nic jiného udělat ....
Všechno se třeba zlepší ... doufá že to je jen tím počasím protože ona se nemá nejlépe ale to už asi každý tady kdo to čte poznal ...