tak .. a dneska je silvestr ale ještě před tím se stalo několik věcí kdy ona zase neměla fajn náladu ...
všechno bylo takoví divný .. Pohádala se s Honzou ... ano taky udělala chybu ale proč se hádají kvůli takovím kravinám .. Nechápe to ... Málem se rozešli ... a to jsou spolu jenom dva měsíce ... A už se hádají ... ano ona je hodně tvrdohlavá ale prostě taky má pravdu .. a když ví že má pravdu tak si to hájí ...
už nechápe proč se pořád hádají ... jak to bude dál ona vůbec netuší ... ale je hlavní že už jsou zase v pohodě .. že se normálně baví a komunikují ... jestli tenhle vztah vydrží ... tak se to pořádně oslaví ...
ona už nemá takoví nervy jako dřív ... teď už fakt ... tak že všechno rychle vzdává ... a v tu chvíli si neuvědomí že toho bude litovat .. akorát postupem času zjištuje že je vážně bezcitná když se hádali tak jí to v tu chvíli bylo ale úplně jedno řekla si okey když se rozejdeme tak bude jiný ,... však kluků je hodně .. ale pak když už se z toho vyspala a šli na veřejnost tak už se zas na něj nemohla zlobit ...prostě když se podívala do očí tak se jí v hlavě promítalo že ho miluje ... ale zas na druhou stranu byla tak moc na něj naštvaná že se jí promítalo ať od něho odejde že jí bude líp .. ale nešlo to prostě to nešlo ..
ale teď už je vše v pořádku a ona je šťastná dneska dokonce byla u něho a nejvíce si pokecali ..dokonce dostala od něho tričko ... takoví ten pocit když cítíš jeho a můžeš v klidu spát z pocitem jakoby byl u tebe ...
Miluje ho tak moc že už si to jinak nedokáže představit ale ona je tkaová že nekouká do budoucnosti ale kouká na přítomnost ...
Znáte ten pocit ?? když máte jeho tričko a prostě ta vůně :33
dneska je silvestr a ona se má tak fajn a to se bála že bude mít špatnou náladu ale nemá ...všechno dopadlo dobře někdy si připadá jak v pohádce...