Wau už se dlouho neozvala ...
Tak se zase vrací aby vám něco napsala a aby jste věděli co se za poslední 4 měsíce stalo. Ani neví čím začít, protože 4 měsíce je dlouhá doba aby vám to jsem všechno vypsala... No tak hlavně měla teď praxe v nemocnici a aby pravdu řekla čekala od toho mnohem více než to je ... Praxe měla v červnu a má na začátku září ... co už má teď ..
Není to nejhorší ale myslela si že to bude lepší ... ale pryč od školy ... Sami toho máte dost a to je teprve začátek ... Hrůza ...
Určitě by jste každý bral ještě prázdniny ...
Tak a teď už vážně od školy tak asi začne vyprávět o tom co se stalo ... Asi ještě nevíte ale jak vám tady psala o Sáře a Týně tak tohle kamarádství už není .... Ze Sárou se baví no pozdraví se, poekcají ale víc už ne .... už nechodí ven ... asi co se mezi nimi dvěma stalo tady moc vypisovat nechce ... ale teď aby jste nebyli zvědaví co Týna tak se stalo tak že kamarádovi napsala něco co neměla a oni se pohádali s tím kamarádem ... Ale vše uvedla na správné místo Míša ... Když kamarádovi vše vysvětlila jak bylo .... a na konec se kamarád omluvil a je vše zas jak má ... jezdí se bavit a není už v tom žádný problém ... Prostě pravý kamarádství má jen mezi 4 lidmi a těm může věřit ze všeho nejvíce ... Proč si vlastně všichni hrají na nejlepší kamaradství, když za rok řeknou to je p*č* a další sprostá slova ...
A teď už vám budu vyprávět o prázdninách ty přece byli jen záživnější ... No tak že červenec měla pracovní ale i tak s Honzou jezdila na různý výlety ale přece jen srpen byl lepší .... Byli v Praze kde je to strašně bezvadný všem doporučije aby jste navštívili Aquapalac ... Ty tobogýny, rychlá řeka, odpočívadla, strava atd... je něco bezvadného užili si to tam strašně moc .... Další den prošli snad všechno náměstí co tam existuje ... Byli taky nakupovat v Chodově a samozdřejmě kam vždycky šli bylo jídlo ... (smích) .... každý nakupuje a oni šli jako prvně na jídlo ... to můžou jen oni dva ... No tak to byli v Praze a moc si to tam užili pak byli v Břežanech .... U jeho tety ... bylo to tam super hlavně malí Kubík ... chtěla by se tam ještě podívat a doufá že tam ještě zavítají ... Bylo to tam senzační ...
Jo a abych nezapomněla chtěla se vám pochlubit že už má řidičík .... Všude jezdí už nechodí pěšky to už snad ani nezná ....
Jo a abych vám tady vypisovala jejich vztah tak to asi nemá smysl ... třeba příště přece to teď tady nebudu kazit, když vám vypsala jak si užila bezvadně prázdniny ...