čtyřicátá šestá část

11 0 0
                                    

.. tak dneska je docela i fajn den ... skoro nic jí netrápí ... Byla na velkých nákupech aby měla všechno do soboty nakoupeno ... sice nekoupila všechno co chtěla ale to nevadí ... Dneska s kamarádkou odešla pryč a nebyla ve škole na poslední dvě hodiny ... stejně je nudná a nezáživná ... a jendou to nevadí ... ale neříká to aby vás tohle učila nebo tak ... 
Ale teď už k tomu co jí trápí ... nedá se říct že by jí to trápilo nebo tak ,... spíš je strašná cíťa a žárlivka ... ale bohužel dlouho to v sobě neudrží ... Chápe to že Honza je rád že je léto a může na motorku ona mu to nebere však ať se projede ale mrzí jí to že když teda mají šanci si psát tak on je radši někde pryč ... okey ... pokud by mu to zakazovala tak by to nikam nevedlo ... je ráda že se jel projet aspoň si provětrá hlavu .. ale mrzí jí to že jel vlastně za Týnkou to jí taky nevadí ... Týnku má strašně moc ráda ale radši jede za ostatníma než aby byl s ní ... no co ... je  velká citlivka ale ona se zvykne ... ona se tohle naučí .... 
Nejhorší je že mu pořád píše ... tak kravka ... co nám chce zkazit vztah ... posílá mu srdíčka a kdoví co všechno .... začíná jí to štvát ... to je jak kdyby ona by si psala srdíčka s klukama .... jak by mu asi bylo ?? blbě ... trápilo by ho to .... 
a přesně tohle trápí jí .... prostě už dál nemůže ... poslendí doubou jí všechno moc trápí a strašně moc si toho bere na srdce .... 
Nikdy taková nebyla ... je to protože ho nechce ztratit Milujie ho na tolik že to nejde popsat slovy ... je to něco nepopsatelného ale strašně moc příjemné ... 
Jen jí občas tyhle věci mrzí ... jenže ona musí držet pusu a krok zpět protože by se jinak pohádali a to ona rozhodně nechce ... radši bude dělat jak jí nic není ... jak je každý den super než aby se hádala s osobou kteoru miluje...

Love,pain, the loss of and loveKde žijí příběhy. Začni objevovat