jedenáctá část

13 0 0
                                    

Neříkej mi, že jsem se změnila... Jen jsem otevřela oči a uvědomila jsem si, že někteří lidé si nezaslouží ode mě vůbec nic ...

Dneska je ale divný den ... Má se divně .. je smutná a přešlá.. vůbec neví co se s ní zase děje ... chtěla by obejmout ale na druhou stranu ne ... Přemýšlí ... vzpomíná.. a je jí tak divně ... divný pocit ... 
Pořád musí přemýšlet nad minulostí ... Stačí jedna písnička jeden okamžik a všechno je zas zpět ... 

I když má Honzu občas prostě přemýšlí nad minulostí .. Už v ní nežije, žije přítommností .. ale každý občas přemýšlí co bylo nebo co bude .. Plánovala si všechno tak dopředu že měla všechno naplánovaný ale neměla další řešení když se to pokazí .. teď už ho má ... Nikdy nebude plánovat nic dopředu .. Teď ? chce si užívat ... chce podnikat různý výlety,akce a adrenalin.. Nebaví jí se válet v posteli chce prostě nový zážitky ... Prostě úplně nový začátek .. 

Jen doufá že ten nový začátek už má .. Teď už je jen na ní a na Honzovi jak budou spolu bojovat a co budou vymýšlet ... Už teď se těší na víkend co bude .. Bude to hodně náročný ale všechno se dá zvládnout .. V pátek přiede a bude s Honzou, v sobotu ráno jedou s kamarádama nakupovat do Jihu snad bude fajn a nikdo se nebude hádat ... Už teď se strašně moc těší a to je tepve středa... V neděli bude s rodinou oslavovat dědovi narozeniny ..

Sice by asi nejradši byla s Honzou ale zase si na jednu stranu oba dva odpočnou ..
Asi bych vás měla taky seznámit s osobou o který vám tady píšu .. 
Tak že je menší postavy.. strašně ráda se směje a dělá fotky ! fotila by se s každým jen její přítel se nechce fotit (smích) ... 
Miluje růže a velký plyšáky .. strašně moc si přeje aby se jí na 18-nácti splnil jeden sen .... Chtěla řetízek s přívěškem ale ten nikdy nedostane (smích) miluje utrácení a strašně moc ráda nakupuje ..
prostě tuhle osobu musíte poznat aby jste věděli jaká je ...

Má strašně velký představi který se nikdy nevyplní jako dostat tolik růží kolik jí je stejně velkýho plyšáka jako je ona ... Prostě ta holka je blázen.. Přeje si tolik věcí ale nikde je neříká protože nechce být naivní ... 

Nikdo se nemůže vrátit a vytvořit nový začátek, ale všichni
můžeme začít dnes a vytvořit nový konec.

Love,pain, the loss of and loveKde žijí příběhy. Začni objevovat