ty jo dneska je fakt "super " den .... a to si myslela že když začlo ráno tak dobře že bude i konec dobrý ... a zase se spletla ... to že se nebaví ze sárou protože lže to už věděla dávno ... kdyby aspoň jednala férově ... ale to že michal má velký hrdinský kecy a prd z toho ... no co to tady nebudeme řešit... ona už na to nemá ani pomyšlení ...
ale když už jsme u toho všechno vám jsem napíše ... když přišla ze školy tak volala z honzou všechno bylo dobrý ... pak šla spát a když se vzbudila tak šla na večeři ještě tam vše bylo v pohodě .... byla to ta usměmavává holčička, který nic nevadilo a která si hraje na velkou hrdinku ... Když přišla z večeře tak jak kdyby udeřil blesk michal měl svoje hrdinský kecy atd... prostě no je to michal ale pořád to je a bude můj brácha...
Má tuJanču a Týnku ... jsou to prostě strašně mega moc super kamarádky má je strašně moc ráda ... Týnka je její jak nejlpeší kamáradka a zároveń sestra a Janča je prostě nejlepší kamarádka...
který miluje nadevše ...
ale už k dnešku... všechno se stalo během minuty ... Pohádala se s honzou protože já vadí jaký má přístup ale co už je to jedno ... Prostě stává se to a ona už s tím nic neudělá ... nechce se hádat ale pořád je to jeho kámšo ??? tak proč se tak k němu nehcovat sakra ...
Když už jsme u toho vztahu zlepšil se hodně ... je super ale pořád by chtěla mít nějaký to dobrodružství prostě někam chodit bavit se .... fotit se na každým kroku ... neberte to přesně do detailu ..prostě to je jendo už ...
dneska je vážně divný den ...