ty jo dnešek je fakt divný ... celý den jen přemýšlí ... ještě k tomu podělala školu a štve jí to ... no co ale už se nedá nic dělat .. prostě si to musí upravit ...
dneska si uvědomila strašně moc věcí ... díky jedný holce ze třídy ... v životě si nevážila toho co měla ... všechno jí bylo šumák ... chodila s klukem jen aby někoho měla ... a ona si právě uvědomila to jaký má štěstí ... jak každý den může napsat Honzovi jak ho miluje a tak ...
Uvědomila si že díky honzy by bylo vše úplně jinak ... teď už ví jak moc ho miluje .... ano věděla už to dřví ale teď si dosvědčila to jak moc si ho váží jak je pro ní vším nechce ho nikdy ztratit ... je to pro ní prostě největší miláček na světě ...
Ale když už jsme u tohodle jak je pro ní svět důležitý tka musí také říct jak je pro ní důležitý mít kamarády jako je třeba Tom,Davča,Michal,Michal, Martin, Kačka, Markét, Evča a hlavně Týnka s Jančou ....Týnka jí přirostla strašně moc k srdci bez ní život ?? né díky to ona nechce a Janča je strašně prima kamarádka ... nebýt jich tak je to takoví divný prostě si to už neumí vysvětlit ....
Každý den přemýšlí že udělala spoustu ale spoustu chyb, kterých strašně moc lituje ... jenže bohužel nic se nedá vrátit .. musí jít v cestě kterou si vybrala ...
Kdyby mohla vrátit čas všechno je úplně jinak ... všechno ...
škola, přátelé, vztahy a hlavně její chování ... lituje toho jak se dřív chovala k rodičům a přitom teď mají tak super vztah mají snad ten nejlepší ...
Nikdy by rodiče nechtěla vyměnit a to nikdy ... Oni pro ní dělají vše vždycky jí podpořili a postavili se za ní ať to bylo dobrý nebo zlý ...
Jsou to nejlepší rodiče .... prostě miluji rodina je pro ní vším nebýt táty a mámy tak není ani na světě .... nebyla by tady a nepoznala by tak super lidi ...
Začla si všeho strašně moc vážit ... už nechce vykládat ty strašný věci co dřív říkala.. chce být pozitivní ...
jenže pak příjde depka nebo jak by to měla říct a je to všechno pryč