... je pondělí zase ta otravná škola ... ale naštěstí se teď moc neučí protože jim chybí učitelé ...
Ale pryč o školy ona vám bude dnes zase vyprávět kus svého života .... Každý určitě zná ten pocit když se vám chce jen tak brečet a prostě nevíte proč .... jen tak vám tečou slzy ... přesně tohle se jí stalo ...
Ani neví co se jí děje ... možná je poslední dobou moc citlivá ... Nevídá se moc s přáteli asi jí chybí .... Chybí jí Týnka ... Michal .... takoví to kecání ... ale na druhou stranu je ráda že je s Honzou ... že si mohou popovídat jen spolu .... i když jí mrzí že je to teď jinačí .... hádají se .... a ona si to bere moc k srdci .... prostě jí v tom vztahu určitý věci mrzí ale tak stane se ... ona to zahodí a zvykne si ... proč vlastně není tak kouzelný svět .... kdy každý pozná co se děje ... co vám je a tak ....
Nikdo už přes její smích nevidí ten smutek .... nikdo ...
Připadá si jak kdyby se zase vše obracelo úplně na jinou stranu .... jak kdyby každého ztrácela ... a ona už neví jak dál ....
Potřebuje pomoc ale ona sama neví jakou .... neví co se to sní děje .... připadá jí jak kdyby neměla žádnou oporu u sebe ... jak kdyby neměla nic ...
Nikdo jí v tomhle světě nechápe.... někdy jí mrzí co Honza vypustí z pusy... prostě si to moc bere a jí tyhle slova prostě vadí ... ale ví že ho Miluje a nechce ho ztratit ... jenže pokud si jí bude pořád dobírat tak asi to nějak řešit bude muset ....