.. znáte slovo důvěřovat ??
to asi zná každý ale proč vlastně důvěřovat někomu když vás časem zradí .... ?
To o čem dneska ona vám bude psát tak je o tom " nikomu nevěř" ...Kamarádi neexistují jsou jen lidé se kterýma si rozumíš... řekl jednou moc chytrý člověk. Dříve tyto věty nechápala... Už chápe... Už nikdy se nezlomí už nikdy ...Už se nebude nechávat okecávat přihlouplými kecy...Ona za svoji důstojnost bude bojovat do posledního dechu ...Svoje city už najevo nedává a je chladná ....
ano jen se smějtě ...ale až by bude dole ona bude nahoře ...Už nikdy nebude nikomu důvěřovat ... všichni klamou a lžou .. Proč ty lidi ubližují ?? proč jsou tak sobecký ??
Je vůbec někdo komu by měla věřit ?? je tu někdo ..
Proč ??
už nikomu nevěří a poslouchá písničky a přemýšlí .. proč je život tak krutý .. ona bojuje za to co chce ... vždycky prosadí to svoje .. ale teď už je pozdě ... už je všechno pryč ...
Už ani neví co má na to říkat protože na to už slova nejsou ... každý jen klame a směje se ...
Vypadá zle nebo hloupě ? Vypadá jako blbá 17 letá holka ?... super protože o to jí celou dobu šlo... podceňujte jí dál..je i vlastně docela ráda ..protože až příjde čas budete se jen moc dívat.. mě nikdo nebude poroučet ...Jsem tu jen já nikdo jiný tu nezbyl a nezbude...je jiná než ostatní .. pokud čtete vše co tu píše tak jste to asi pohopili .. ona toho prožila hodně .. to dobré i zlé ..
Né všichni lidé jsou hodní .. né všichni lidi jsou zlý .. Jen je každý vychován jinak ... je to protože rodiče je tak vychovali nebo protože oni takoví chcou být ??
Zkuste někdy jít se jen tak večer projít .. kráčet tou černou ulicí kde nesvítí lampy ... je tam ticho jak na hřbitově a přemýšlet o sobě .. jen tak prostě jít dlouhou cestou a uvědomat si co vlastně děláte špatně ... jak se chováte...
Ona šla a už konečně jí vše docvaklo .. už ví co má a nemá dělat ... a přišla na to že už si na hlavu srát nenechá .. omlouvá se za svůj slovník ale jinak to nejde vyjádřit ..
už nenechá se bou manipulovat ... už nebude poslouchat ty sladký řeči .. na tohle už ona nehraje .. už je dost velká aby věděla co a jak ... pokud si to jednou podělal ... tak už je pozdě ... už další šanci nedá ... nedá se tohle vrátit .. Už jen touží zapomenout ..
Už chce jít dál a bez těch starostí co má .. už nechce myslet na ty myšlenky co má v hlavě ... už chce aby odešli .. prostě takhle dál už to nejde ... bohužel .. tohle je realita ...
Smutný že se tohle stává .. ale lidi jsou zlý a to se nezmění ....